Recenze (14)
Dark - Season 3 (2020) (série)
Martha sa nam trochu zagulatila... Inak pecka !!! :)
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Neuveritelne farebny serial, doslova. Detailna kamera umocnuje zazitok. Kvalitni herci!
Nedotknutelní (2011)
Skvelé! Po dvoch rokoch stále skvelé!
Poslední kvartet (2012)
Päť hviezd za casting, možno zostane najlepším filmom na sklonku Walkenovej kariéry (?)
Happy (2008)
Velmi prijemny filmik, pan reziser.
Vzpoura v Seattlu (2007)
Niet čo vytknúť na tak 'nového' režiséra, aj hudba je fajn. Dve hviezdy len preto, že si to už druhýkrát nepozriem.
Emma (1996)
nechapem, ako moze niekto dat 3 hviezdicky filmu, o ktorom napise, ze je nudny, ibaze by nuda bola prijemna ;o)
Třinácté patro (1999)
Film sa skutocne podaril, urcite jeden z najlepsich sci-fi filmov na svete. Nadcasovy.
Válka a. s. (2008)
John a Marisa nesklamali, ale na moje prekvapenie vyborna Hilary Duff !!! Prijemna oddychovka, kde netreba velmi rozmyslat, aj taketo mam rad...
Strach Fay Grimové (2006)
zaujimava parodia, alebo ako to nazvat, vtipne, hudba velmi dobra, ale nehodila sa mi tam, posledna desatminutovka velmi prekvapujuca, ale otvorene zavery mam rad, ked je obsah filmu dostacujuci :) styri hviezdy za posobive zvraty a dynamiku filmu, bez zbytocnych akcnych scen a prekrasnu Saffron, prepacte, som z nej nesputal oci...