Recenze (26)
Hlavní podezřelý: Poslední případ (2006) (TV film)
Povedlo se kvalitně a bez zbytečného pathosu zakončit jeden z nejlepších kriminalistických seriálů. Velmi působnivé jsou momenty, kdy se vynikající Mirrenová snaží vyrovnat s výpadky paměti a přiznat si že je stárnoucí alkoholička.
O Pomněnce (1971) (TV film)
Černobílá melancholická pohádka a panence - Poměnce (když říkám panence myslím malou loutku) která se zamilovala do prince a je z toho smutná. Trochu naivní ale půvabné.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Klasika která mně nikdy neomrzí. Chytlavé písničky si pamatuji dodnes. Jedině nemusím J.Kotrbovou v roli Zlatovlásky (brutálně vytrhané obočí a obludná paruka jí zrovna nelichotí).
Krása (1976) (TV film)
Trochu smutná pohádka a navzdory fotografiím černobílá.
O zakletém hadovi (1983) (TV film)
Pohádka natočená v zajímavých exteriérech s dotykem lidového folklóru. Hezké
O velkém nosu (1983) (TV film)
Děsná pohádka stavící po bok L.Vaculíka stárnoucí J.Paulovou
O podezíravém králi (1989) (TV film)
Na motivy španělských pohádek - příběh stárnoucího krále (Štěpánek), který kvůli domnělé nevěře odsoudí svou mladou ženu (Bočanová) do vězení - ona uteče a v Anglii se vydává za písaře. Spíš než pohádka romantický příběh ale i tak se mi to moc líbilo.
Princezna Slonbidlo (1990) (TV film)
Pamatuji si ji z dětství tenkrát se mi docela líbila (matně si vzpomínám na Danu Morávkovou na chůdách ???).Zajímavá je hlavně galerie hradních strašidel v čele s kostlivcem. Dějově nic moc
Krásná čarodějka (1991) (TV film)
Pro mně první setkání s romskou pohádkou. Pohádka je pěkná jen je bohužel chvílemi s směšná (maskování některých herců ....)
Pravda a lež (1992) (TV film)
Výtečná pohádka, krásně zracovaná (kulisy nejsou kašírované jako obvykle), výborně zahraná (těžko bych hledala špatný herecký výkon) a hlavně inteligentní !