Recenze (63)
Souboj Titánů (2010)
Myslím, že byla pro nás diváky strašná škoda rozhodnutí nedržet se původního filmu, jenž je krásnou pohádkou uplácanou z řecké mytologie. Toto je velmi slabé........ A tmavý Pegas?? :-)
Stvoření (2009)
Humains překonal všechny mé nejhorší představy. Tohle je nefalšovaná dementní sračka na třetí. Jak tomuhle někdo může dát víc než odpad???
Avatar (2009)
Dle me, neni technicka stranka veci to nejpodstatnejsi, Proste skoda, ze dej je naprosty nesmysl. Pribeh pandorskych domorodcu mi hodne pripomina boj indianu s evropany - pote americany, ktery z pochopitelnych duvodu skoncil jejich zmasakrovanim a zivotem v rezervacich. A pokud logicky odvodim, ze jiz koncem 19teho stoleti byl Kolt ucinejsi nez luk, prijde mi prohra supervyspele armady lidstva z roku 2154 s luky a sipy, popripade prirodou dost usmevna. Ze by se kokpity budoucich bojovych lodi daly rozbit sipem, kamenem, nebo narazem plazoptaka, kde i kinetika hraje svoji roli, diky snizene pandorske gravitaci? Hmmm. To, ze se s marinaka stane Toruk Makto je cekatelne uz od prvni sekvence............ No zlaty Terminator, Vetrelci a Titanik je oproti tomu uzasny film..... Skoda. (technicka stranka je uzasna) P.S. Vsadim se, ze nasledujici lidska vyprava konci znicenim svatyne z obezne drahy :-)
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Bože to je sračka! To snad není možné........... :-)
Pravěk útočí (2007) (seriál)
Musim uznat, ze je to skutecne vyjimecna debilita :-) Cim vic dilu vidim, tim je to legracnejsi.... Kdosi zde napsal, ze je to neco mezi Akty X, Hvezdnou branou riznutou pravekem...... Doporucuji vyhledat ihned odbornou pomoc - diagnoza - kretenismus :-D
Konspirační teorie o 11. září 2001 (2007) (TV film)
:-) Co k tomu dodat. snad jen to, jak se BBC snaží obhájit vlastní neschopnost :-) Budova stojí, náhle ztrácíme spojení s reportérkou, rozpadlý obraz a konec spojení... KOmediální dokument - beru :-) http://www.youtube.com/watch?v=TNBAMAgM3OA
Mrazivé peklo (2008) (TV film)
to je cely parsek odpadu :-) neskutecne......
Krutý sever (2006)
neshledavam zaver prilis prekvapivim............. :-)
10 000 př. n. l. (2008)
Co to jako melo byt???!!! Naprosta sracka, prominte mi ten vulgarismus. Tolik blbosti v jednom filmu, pocinaje domestikaci kone, pres zelezne zbrane, plachty na lodich, savlozubeho tygra..................................... a buhvi cim konce. Neni-li to zert, tak jsou scenaristi tehle kraviny naprosti idioti!!!!!!!!!!!!!!!
V plamenech (2008)
Jednu za McGregora. Velmi nadejne tema, naprosto slatane do beztvare hmoty a okorenene citove vyderacskym psanickem Usamovi.......... :)