Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Sci-Fi
  • Dobrodružný

Recenze (34)

plakát

Barokní srdce Evropy (2020) (seriál) odpad!

Hloupý seriál pro hloupé lidi. Celé to bylo dělané pro hlupáky, kteří k umění ani nepřičichnou. To není pro vzdychače nad krásami architektury Balthasara Neumanna nebo Berniniho bustami a římskými paláci. Je to pro blby, kteří se chodí na památkách zotavit. Ty to chtějí hodně pohádkový. To ještě vynechávám to nejdůležitější ==. to že tvůrci opomněli uvést nejdůležitější fakt, že stará architektura na našem území, nejen barokní, ale i renesanční, gotická, rokoková, klasicistní, romantická neogotika... zkrátka veškerá architektura do roku 1850 je zcela nečeská. Češi až na F. M. Kaňku, který se učil pod Santinim neměli žádného svého architekta. Všechno to byli jen Italové a Němci, popřípadě Francouzi, kteří tu dostali práci. Češi se vyznačovali, a podle zdejších stupidních komentářů stále vyznačují, naprostou nesoudností. Z tohoto národa nemohla, a dnes rovněž nemůže, vzejít žádná intelektuální / umělecká/ kvalita.

plakát

Barokní srdce Evropy - Evropský kontext (2020) (epizoda) odpad!

Pořad pro intelektuální hovada skončil. Poslední díl byl spíš dronový přírodní dokument, než aby člověk viděl něco ze světového baroka. Poletovali jsme, pod opět kreténským komentářem plným hoven, po horách a údolích, po lesích a řekách, pod kumulující se oblačností... za zvuků hovadského hudebního doprovodu. Člověk jen přemýšlí co bylo vlastně blbější - hudba, slabomyslný komentář určený postiženým kreténům, kteří to chtějí hóóóóódně princeznovský nebo únavná kamera snímající přírodní kktiny. 🤮 Věta: ,,čeští mistři baroka, vetšinou s italskými jmény” je na žalobu! Tak takto blbě už nikdy Česká televize. Takto se dokumenty nedělají. Parta ožralů s drony poletující nad ruinami v české krajině a žvanění nějakých kvaziezoterických hovadin. Lidi, kteří v životě neviděli umění, a nepoznají ho ani kdyby se jim z metru vysralo do ksichtu, tak tihle vygumovaní idioti tomu narvou pět hvězdiček. Pryč od těchto jednoduchých idiotů. Jsou odpovědí na to, proč se tato země za více jak tisíc let nemůže intelektuálně vůbec pozvednout. Na ČSFD tvoří více jak 99% uživatelů.👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿Mezi nimi hlavně triviální telata jako FuLister nebo Fever, kteří nemají hlavu na to posoudit ani hovno na ulici. 👉💩

plakát

Barokní srdce Evropy - Venkov (2020) (epizoda) 

Tak Ottavio Broggio je tu zase Čech jak poleno, což každý pozná už z jeho jména!! 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Všechny záběry na kdysi udržované památky, na kterých vládla šlechta, dnes ponechané nekulturním českým dobytkem totální zkáze. Jezeří, Citolíby, Měšice.... vše neskutečně zplundrované. Do toho ten zasraný komentář o tom jak naši předci stavěli to nejhodnotnější co dnes v české krajině stojí. Jací předci, vy zmetci? Vždyť jste neukázali jedinou stavbu českýho předka, vy zdegenerovaní čeští mamlasové!!! Stydno je z dementních Čechů a jejich nestydatých oslavovačů, jako kdyby ty hrůzné stavy v nichž se drtivá většina kaplí, barokních mlýnů, zámků, vodáren, kostelů, soch,... nachází nebylo na pár facek. Hovada.👊👊👋🏻👋🏻Neříkejte zkurvysynovi Mallinalimu - níže v komentáři, že Němce a Itala nejde předelat na zkurvenýho Čecha, který tu v dějinách umění vytvořil kulový. Mohlo by to toho nedovzdělanýho českýho čuráčka ranit.🤣 Santini bez své italské rodiny je jen zkurvenej Čech na poli a žádnej architekt z něj nikdy nebude, ty zaostalej českej kokote. Čeští řemeslníci na německých stavbách v Holašovicích, ty prase. ČEŠI TU V DĚJINÁCH ARCHITEKTURY DO ROKU 1850 NEVYTVOŘILI ANI HOVNO, TY ZDEGENEROVANEJ ČESKEJ ŠMEJDE.😂 Čeští řemeslníci... debil. A co takhle čeští umělci, ty gumo? To je jedno kde je Santini pokřtěnej, ty zaostalý tele, důležitý je to, že těch několik set Italů a Němců co tu vytvořili víc jak 99% veškeré hodnotné architektury, nemá se Slovany, tedy s uměleckým vkladem Slovanů co dělat. Santini je bez italské rodiny nikdo. Tedy Čech. Tedy hovno. Tedy TY.😉 Žádnej nekompetentní, pokryteckej českej čurák nebude zneužívat italského a německého umu k tomu, aby z něho dělal neschopné české zmrdství s tím obligátním, - že se to přece tehdy tak nerozlišovalo. Já ti kurva dám že se české zmrdství nerozlišovalo.Strč si tvýho pokurvenýho Jakuba Bursu🤦🏻‍♂️ do tvý nenasytný český prdele a požádejte o zápis do dějin umění. Francouzi se budou o takovejch hovadech určitě učit, ty dobytku. 😂😂Sranda jak spojení - PRASKNE CÉVKA, používají jen nevzdělaná internetová hovada. Erbovní znak neinvenčních čuráků. Škoda, že šel Santini studovat do své domoviny, tedy do Itálie, protože v Čechách architektura od Slovanů nebyla, to proto že jsou tak strašně kulturní,viď ty zmrde?🤦🏻‍♂️ Santiniho matka nebo dokonce dcerunka mu vysvětlily jak se dělá vysoká architektura. Čekal, až od své zmrdské slovanské části rodiny dostane nějaké umělecké rady. Kdybych Santiniho už nemusel pitvat na tisíci jiných předchozích diskuzích. Vždycky se objeví hovado, co poučuje s totálníma trivialitama jako s obrovskejma objevama. 😳 ČEŠI BYLI VŽDY JEN NEKULTURNÍ ZMRDI A JSOU DODNES.Fakt miluju český pokrytce, co se snaží znásilnit německé nebo italské etnikum a dělají z nich Čechy. Kde jsou Hruškové, Kovářové, Prznilové, Bezouškové.... kde jsou ti skvělí slovanští architekti do roku 1850? Neexistují, tedy kromě Kaňky. Vše je to jen zahraničí, co u nás tvořilo. Slovanský um...... 0,0000001 %. Kde jsou ti gotičtí slovanští mistři, kde jsou čeští renesanční malíři, architekti, sochaři, tvůrci užitého umění,které by zaznamenaly dějiny umění? Kde jsou čeští barokní mistři, o kterých by se učilo v zahraničních publikacích? Škréta je tam jen na okraji, a to je nejvýznamnější malíř staré malby od nás. Hollar - to jsou už naprosté nouze.👎🏿 Jakub Bursa, tvl. 🤮Takových bezvýznamných zmrdů mají ve Francii v devatenáctém století pět set tisíc. Kokot. Stačí u Santiniho škrtnout Itálii z jeho genů a je z něj českej ocas, co vůbec netuší, že něco jako architektura existuje. A o tom to je. Takhle totiž vypadala slovanská výbava v architektuře do roku 1850 - vepřáky a kýč. Každý, kdo měl trochu citu a smysl pro krásu se musel zhrozit z toho českého nevkusu a kulturní zaostalosti. Dnešní stav těchto nečeských památek v Čechách jasně ukazuje kulturu české verbeže, která se odmítá starat o díla umělců z jiných etnik. Vše je zplundrované a v havarijním stavu. Kolik památek UNESCO v Česku postavili skutečně Češi? Žádnou!!!!! Je to absolutní hnus předělávat ty fantastické německé italské umělce na Čechy. Škrtněte jejich díla na našem území a veškerá hodnotná stará architektura na našem území do roku 1850 zmizí. A tady všichni jako by chrápali na nějakým baňatým národním polštářku, že všichni ti gotičtí, renesanční, barokní,...němečtí a italští umělci u nás jsou poctiví čeští kucííííííi. To je hnus. Architektura do roku 1850 u nás není vytvořena ani postavena Čechy. Selské baroko není baroko, ale přehlídka rolnického kýče. Celá dispozice Holašovic byla postavená Němci už v gotice, ty bezduché tele. Vyřízni si nějakej stromeček, koníčka nebo parohy z pačokované fasády od Bursy, ať máš doma jeho mistrovské dílo, paroháči. Opět si to projel, amatére.🤣🖕🏾🖕🏾 XXX To znamená že selské baroko není totální kýč???????🤣😂😂😅 Takže když se tam obyvatelstvo české a německé vystřídalo během desetiletí v šestnáctém století, znamená to, že v gotice stavěli Holašovice Češi, kteří se váleli polonazí v příkopě až do devatenáctého století? Právě po tomto dosídlení poddanými z Bavorska a Rakouska mezi lety 1524 - 1530, docházi k dostavbě Holašovic nebo spíš Holasowitz na sedmnáct usedlostí!!!!!👈👈 Tedy i dnešní dispozice vesnice je ve finále opět jen německá.😉 Samozřejmě, že je už v gotice stavěli Němci. Až najdeš nějaké architektonicky významné historické centrum města u nás postavené Čechy, tak se určitě ozvi ( i s uvedením autorů). 🤣😂 Samozřejmě, že je selské baroko totální kýč. Podobně jako podnikatelské baroko. To je pro blba jako ty taky baroko.🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Ty toho o umění asi moc nevíš. To, že je selské baroko hymnus kýčovitosti asi jako matrjošky, vůbec nevylučuje jeho zápis do UNESCO. Nedivil bych se někdy ani těm matrjoškám. Zápis do UNESCO podmiňuje i regionální rarita. Tady v tomto případě sedlácké (plebejské) české estetické diletantství, které touží jalově napodobovat své velké italské barokní předchůdce z Prahy a odjinud. 😉Nesmíš tolik viset na wikině, ale taky občas vzít ty papírové předměty do ruky, nemyslím toaleťák👉👉🧻🧻🧻, knížky se jim říká.👉👉📚📚😉 Selské baroko je umění asi jako je umění, když prvňáček na základce vybleje při výtvarce něco na papír.🤢🤢🤮🤮🤮 Takže třetí pokus, třetí K.O. pro tebe.👎🏿👎🏿👎🏿😉 Takže ještě další dávka pro zoufalce Mallinaliho: Češi nepostavili ani jednu stavbu v Holašovicích. Zdokumentovaná stavební činnost je historicky a fakticky jen od Němců v této vísce. Dvě století to byla Němci postavená vesnice ve které mohlo žít v patnáctém století tak patnáct možná dvacet Čechů, kteří tu na dědictví Němců jako vždy parazitovali. Větší kapacitu ta vesnice tehdy neměla. Když se opět v roce 1524 do ní nastěhovali původní stavitelé a zakladatelé (etničtí Němci) , tak opět od nich došlo k jejímu rozšíření. Počet staveb postavených Čechy v Holašovicích do roku 1550 je 0.😉 Čeští neumětelští diletanti s tupým troubou Bursou jsou velcí umělci jen pro tupce z Čech, který se s uměním v životě nepotkal. Tak nesmysly tu smažíš v každé větě jen ty. Santini je bez Itálie jen český okopávač řepy. Kde je architektura u Santiniho bez Itálie? No nikde přece.😉 Kolik mu toho o architektuře řekla jeho slovanská část rodiny? No prd.🤣😂 Pochopitelně je selské baroko jen regionální rolnické diletantství s nulovou uměleckou hodnotou. UNESCO posuzuje často svébytné bizarní regionální projevy jako specifické kulturní fenomény, které s uměním nemají co dělat. Vychází třeba z tradice nebo pohanských zvyků. Chápu, že pro jedince jako ty, nedotčeného ani špetičkou umění, jsou ty triviální, infantilní stromečky na fasádě od Bursy a jiných géniů mistrovská díla. 😱😱😱Mozek je to co jsi nikdy neměl. 🤯 V tvém komentáři jsou pravdivé a smysluplné jen ty moje citace ( pokud jsou nepřekroucené tvým tupým intelektem).🤣😂😂😂 Jo tys nepochopil moji větu: ČEŠTÍ ŘEMESLNÍCI NA NĚMECKÝCH STAVBÁCH, PRASE. To měla být otázka s ironickým výsměchem. Tito čeští řemeslníci byli jen nekulturní prasata viz ten jejich výsledek na fasádách důstojné - Němci vyprojektované vesnice, kterej ukazuje ty “ umělecké” maximy české nekulturní chátry. Podobně dopadl zámek Mikulov nebo orloj v Olomouci , divadlo ve Valticích a tisíce dalších. Člověk si říká jestli to je vážně, tedy že Češi jsou prostě jen hovada nebo je to druh pomsty.🤣😂😂🤣+++++++. Takže znovu - štíty otočené do náměstí nesou jasné znaky německého stylu, racionální uspořádání architektury, tedy celková dispozice byla zcela cizí české tuposti cokoliv s rozmyslem stavět. Češi vůbec neovládali stavební umění a tady jeho v celkové koncepci tolik, že všechny záznamy o stavební činnosti ukazují jen na německé etnikum. Tedy opět platí = český stavební vliv v Holašovicích je nula.😉 Já se v umění vyznám milionkrát víc než všechna zdejší jelita na ČSFD dohromady. Po Češích k dnešnímu dni těch staveb, které by navrhli a postavili do roku 1850 vskutku mnoho nezbylo. A to po celé ČR. Jednoduše proto, že tak jalová hodnota a neumětelské založení ani fyzicky nemohlo přežít. Holašovice jsou tedy 100% nečeské a zcela to odpovídá všemu co jsem tu již napsal: počet českých památek UNESCO postavených samotnými Slovany v Česku = 0. To zcela likviduje tvoji už notně trapňoučkou snahu místního retarda za každou cenu maskovat totální českou neschopnost v architektuře. Tedy tato ze 100% Němci postavená vesnice je taky jen díky nim v UNESCO. Kdyby tomu bylo tak jen u této památky u nás, ale u všech, jak jsem už nahoře psal, tak to je rána na komoru vylhanému českému sebevědomí. Selské baroko je totální kýč. Nic než totální kýč, i když místnímu milovníkovi jelínků, stromečků, koníčků... to nejspíš nikdo nevysvětlí. Chybí mu protiklad, tedy skutečné umění, které zdejší tupec nikdy neviděl.😉 To že není o středověkých zakladatelích nic známo neznamená že jimi nejsou Němci. Kolik z Čechy postavených a navržených staveb do roku 1850 přežilo do dneška? Možná opravdu nula.😉 Kolik hodnotných staveb postavených Němci, třeba se štíty do náměstí jako v Holašovicích, a jiných u nás? Tisíce. To že to Češi nestavěli ukazují celé jejich “dějiny české architektury” do roku 1850. To, že to byli Němci ukazují celé dějiny německé architektury do roku 1850. 😉Německé rozšíření vesnice v rané renesanci už je fakticky doložené. Vše ukazuje že Češi na Holašovice nesáhli. Nepodepsaný obraz má také svého autora, kterého znalec i bez signatury perfektně dokáže přisoudit. Ty seš jen odborník v blbostech, proto je tvou výsadou psát jen kraviny. Světový odborník přes umění jsem tu na ČSFD jen já. Kdo toho ví o dějinách umění nejvíc? Ano jsem to já.😉 Selské baroko se snaží jen diletantsky - amatérsky bez vzdělání, napodobovat díla titánů italské a německé architektury, kterým jejich duchem chudé mozkovny nedokažou porozumět, a rovněž tu naprosto absentuje talent cokoliv uměleckého zplodit. 🤣😂😂 Počet, tedy poměr Čechů a Němců na začátku šestnáctého století jako naprostá nepodstatná nahodilost jistě zásadně mění autorství celých Holašovic jako ryze německých, tedy pouze jen Němci postavených. 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Je možný aby někdo zkoušel argumentovat takovýma kktinama? Ještě si neuvedl počet psů a jejich podíl na autorství holašovické architektury. Uklidním tě - nezjišťuj to, - vše je postavené jen německy mluvícími majiteli. Češi v Holašovicích na německých stavbách jen parazitovali, ale to už jsem tu také psal a ty opět nepochopil. 😉 PO ČEŠÍCH Z TÉ DOBY ARCHITEKTONICKY NEZBYLO ABSOLUTNĚ VUBEC NIC!! 🤣😂😂 Taky důvod proč německá verze českého selského rolnického diletantství je zrovna v Holašovicích na takové úrovni, že je částečně zde zbavena té ulepené, nasládlé infantility českých lemplů jinde v Čechách, které na seznam UNESCO prostě nezapíšou nikdy. Když dva dělají totéž, není to totéž.🤣😂😂 Tak vidíš, Češi nakonec ani tou výzdobou nesáhli na stavby v Holašovicích. To je další pecka do očí české kultuře. Toho tvýho Bursu prostě na seznam UNESCO nedají. Stejně jako žádnýho Čecha, teda kromě Hlávky a trochu Kaňky. To že ses dnes a včera nedočetl na profilech Holašovic na internetu o žádném totálním diletantství selského baroka vůbec neznamená, že selské baroko je něčím jiným než diletanstvím. Jen toho prostě málo víš. A jako pravý blázen, který je chorý pedantérií = co ses nedočetl v jednoduchých profilech památky, tedy není. I když každému s elementárními znalostmi dějin umění je to jasné. Selské baroko = diletantské rolnické napodování italských klasických barokních kánonů lidovou formou.😉 Trochu mě zmátly ty ornamenty, které mají český původ a ony ani ty v Holašovicích nejsou od Čechů!!!!!!🤣😂😂🤣🤣 Kurva copak můžu triumfovat s ještě větší jednoznačností!!!!! 🏅🏅🏅🏅🎖🎖🎖🎖🎖🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 Tedy záverečné shrnutí: po Češích do roku 1850 nic hodnotného v architektuře nezbylo, kromě projektů F.M. Kaňky, což byly mé hlavní argumenty od prvního dílu tohoto mazlivého seriálu pro blbečky o baroku. Z diskuze / dlouhé k tomuto dílu/ zejména o Holašovicích se ukázalo, že moje hlavní výtka se 100% potvrdila. Holašovice jsou vskutku 100% nečeské, stejně jako zbytek památek UNESCO v Česku. Stejně jako dalších deset tisíc nejhodnotnějších barokních staveb v Česku do roku 1850. Češi z těchto deseti tisíc nejhodnotnějších barokních staveb vyprojektovali a postavili sotva 1%.🤮 I místní retard Mallinali se nezmohl na nic víc, než na obligátní křečovitou předělávku italsky školeného, italského architekta na Čecha. 😂🤣 Podle něj to bylo právě to slovanství, které z něj udělalo kapacitu v oboru architektury.👍👍👍😂 Češi jsou jeden z kulturně nejtupějších národů na světě.👎🏿Xxxxxxxx. Proboha co sem do české absolutní tuposti v kultuře a neschopnosti za tisíc let rveš kolonizaci, vole?🤣😂😂😂 Vyčítat Čechům, že za víc jak tisíc let vytvořili naprostý hovno není pěkné? Ono bude asi pěkné, podle zdejšího českého defa, je za to spíš pochválit.🤣😂😅😂🤣😂🤣😂 Já tu udělal jen tu chybu, že jsem lehce naskočil na tu tvoji uplantanou story o ryze české tvorbě selského baroka. Bylo mi sice divné při pohledu na Holašovice, že ta dětinská mrdnutost a kýčovitá slizkost domací produkce selského barokního hnoje je v Holašovicích přeci jen ukázněná a kultivovaná. Jinak jsou mé závěry zde od prvního dílu, mistrovskou ukázkou absolutní duchovní afirmace. Tvoje jalové pokusy uhájit byť jen sebemenší umělecký vliv Slovanů ( Čechů) na našem území okamžitě vyletěly komínem.🌪🌪🌪🌪 Celou dobu byly moje výboje jen o tomto. To jestli v Holašovicích žilo deset Čechů nebo šedesát je nahodilá zbytečnost, která nemá nejmenší vliv na 100% autorství a uměleckou hodnotu Němců. ,,Majetek je duchovní zvelebení přírody,” jak píše Hegel. V tomto směru Češi tady do roku 1850 nic nekultivovali a nezvelebovali - Holašovice jsou jen jedním důkazem z mnoha. Právě že největší odborníci se vyjadřují stejně jako já. ☝🏻☝🏻☝🏻 Nedokážu si představit, že bych zaujal jalovou hlavu retardovaného Čecha jako ty, který zapadá a shoduje se zcela intelektuálně v neschopnosti afirmovat rozumové postuláty jako jeho retardovaní čeští spoluobčané a předci zde na tomto území v posledních více jak tisíci letech, bez verbálního koření z pičí, kurev, zmrdů, kktů...✌️ 🤣😂😂 Vždyť se bavím s českým plebejcem nedotčeným uměním. Mezitím co tys googlil nepodstatné blbosti mimo obsah = Holašovice jsou 100% německé, já jsem vysvětloval kariéru francouzských portrétistů vrcholného baroka Nicolase de Largilliiera a Hyacinthe Rigauda mojí přítelkyni. 😉 O jakých vulgárních mailech točíš? Pokud vím, tak na mém profilu jsi jako doma. Osm návštěv za jeden den!!!! Kdybych dal na statistiku, řekl bych že ses do mě zamiloval.🤣😂❤️❤️💘💘💘💝❤️😂 A duchovně nemocný je ontologický nesmysl.😉 ALE JEHO /SANTINIHO/ DÍLO NEMÁ S ČESKÝM UMĚNÍM NIC SPOLEČNÉHO, PROTOŽE ČESKÉ / SLOVANSKÉ/ UMĚNÍ ARCHITEKTURY PŘED SANTINIM NEEXISTTOVALO!!!!!!! Je možný, aby byl někdo takový nechápavý retard? I kdyby měl Santini sto šedesát českých dětí, je pro dějiny zajímavý jen jeho italskou architekturou. Ve které nemůžou být stopy české architektury, která neexistovala, ty nekonečné boží hovado!!! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Kolik slovanských architektů znáš před Santinim, ty kolosální debile?🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Tvl ty seš malý děcko. Všechny tvoje infantilní výtky ukazují na dezorientovanou hlavu blba z tvojí tupé profilovky. Ty to asi z psychiatrie skvěle znáš, když ji máš plnou hlavu a neustále na ni vzpomínáš, ty pobuchu.🤣😂🤪🤪🤪🤪🙄🙄😳😳 xxxxxxxxxxx. Podíl a vliv českých předků na Santiniho dílo= 0, podíl italských předků na Santiniho architekturu = 100% .😂😂🤣 Takže se přestaň vyjadřovat o věcech, o kterých víš tolik jako Češi o architektuře, tedy hovno.💩💩💩💩💩 Hegela mám v malíčku, stejně jako dějiny umění. Ty jsi tu prokázal neznalost všeho co jsi tu splácal. Mám brát rady od blba, co chodí googlit samozřejmosti na nejtriviálnější stránky, protože mu ani nedocvakla absolutní česká kulturní neschopnost? Raději zůstanu u knih, které se tobě nikdy nedostanou do ruky. A ty Santiniho slovanské předky, ty velikány architektury sedmnáctého století u nás bych prosil, ty mamlase? 🙏🙏🙏🙏 Ty Santiniho slovanské předky, kteří ho tak strašně ovlivnili v jeho architektuře? Guarini, Bernini, Borromini, Maderna... samí čeští předci. 🤣😂😂🤣😂😂😅😃👍👍👍👍Je těžké se bavit s nevzdělaným českým blbem. Horší že jsou všude.😱 A ten tvůj další prázdnej plk o předcích z wiki. To už se dá zevšeobecnit, že dávní předci lidí jsou opice. I když u tebe spíš oslové. Někdo cituje z knih, a jiný, méně sečtělý své rozumy googluje z wikipedie.😉 Při tvé nevzdělanosti nikomu nic nedoporučuj, ty potomku českých, nekulturních retardů.😉 A rozhodně ne autory, kteří budou navždy mimo tvoji jalovou hlavinku.🤯

plakát

Barokní srdce Evropy - Města (2020) (epizoda) 

Tak jsme se zase proletěli po několika hnusných českých městech, a kromě poznámky, že je Češi pokurvili během dvacátého století, s obligátní poznámkou, že to byli komunisté, jako by kurvení krásy Češi neměli v genech, opět ani špetka upřímnosti, že Češi s tvorbou baroka nemají co do činění.👎🏿 Je strašný koukat na tu estetickou spoušť, jak jeden krásou naprosto nedotčený národ dokáže posrat tak obrovské množství historicky cenných městských center. Tento národ nemá minulost ani žádnou budoucnost. České přežívání nekulturních kokotů.🤢🤮🤮

plakát

Barokní srdce Evropy - Zahrady a komponované krajiny (2020) (epizoda) 

Celý seriál je určený naprostým amatérům. Já na to koukám jen proto, abych viděl jak jsou některé památky dnes opravené nebo častěji neopravené. Za těch osm dílů jsem se nic nového, nedozvěděl. Je to pro lidí, kteří o umění nevědí ani co se za nehet vleze. Tahle trdla tomu solí těch pět hvězdiček.

plakát

Parazit (2019) 

Parazit je asijská nemorální, levičácká blbost. Přírodní dravost chudých je bez sebemenších výčitek svědomí opravňuje využít příležitosti, aniž by jim morálka něco našeptávala. A bohatí jsou tu levicově trapně a standardně vykreslení jako telata, která se dají snadno opít rohlíkem, a kterým chudí páchnou. Což nakonec, tento zápach - zacpávání nosu před zápachem chudých, vede jednoho chudého, aby bohatého probodl. Orientálcům naprosto chybí křesťanská morálka nebo antická filozofie. Jemnost morálky a jejich hnutí je pro orientálce zcela neznámá. Proto je celé orientální umění ve srovnání s evropským tak primitivní a nijaké. Orientální náboženství jsou, i přes veškeré snahy k toleranci v podstatě jen na přírodní úrovni. Substancialitu svědomí, afirmaci absolutního mravního zákona, orientálec vůbec nezná. Režisér je levičák jako blázen, a i když jsou sociální rozdíly v Korei obrovské, takto triviálně popisovat chování bohatých a chudých může jen jednoduché, neschopné tele, které na to má dnes i Oskara. ;-))

plakát

Barokní srdce Evropy - Santini (2020) (epizoda) 

Třicet let po revoluci, až na Panenské Břežany a Sedlec, vše neskutečně zanedbané a zřízené. Češi naplno ukazují, že s kulturou nemají nic společného. Tento dronový cyklus se stává pořadem pro retardované papoušky. Téměř nábožně se chodí kolem architektury, která je sice vynikající, ale při pohledu na její fyzický stav se zdá, že je všem ukradená. Krása a umění z tohoto národa nepochází a dodnes jsou jaksi jen trpěny. To je také hlavní důvod proč je tato země tak pozadu. Prodává se krása, ne všednost a plebejská prostřednost, ve kterých jsou Češi opravdovými mistry. Nejhorší jsou ty zcela přemrštěné komentáře ať už zde nebo na České televizi, kde u naprosto triviálního pořadu za použití pravděpodobně 4k dronu, padají nesmyslné šlehy jako: STRHUJÍCÍ, MIMOŘÁDNÉ, DECHBEROUCÍ nebo dokonce GENIÁLNÍ!!!! 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Co je geniálního na tom, když někdo vezme dron a rejža mu řekne: ,,Honzo, ty Plasy jsou strašně zřízený, ale maj novou střechu, tak to obleť tak třicet metrů z výšky dokola. Milan točí jěště tu kapli v Břežanech, tak to pak střihem a napojíme. Doufám, že si dneska nepil?” Tohle je jako GENIÁLNÍ?🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ To máte minimální nároky na genialitu. To musí být pro vás geniální, i když si někdo ukrojí kus chleba a nevykrvácí.🤣😂 Neuvěřitelní retardi. Připomíná mi to Baudelairovo nasrání, myslím že je to v knize Úvahy o některých našich současnících, kdy se Baudelaire rozčiluje jak nějaká dívka v románě nazývá svého milence básníkem, a je to přitom právník.🤣😂 Baudelaire: ,, cožpak ji rodiče nevysvětlili jak správně používat pojmy? Ona nazývá vychytralého právníka BÁSNÍKEM!!!” Je to dáno také tím, že Češi jsou naprosto neznalí kultury a umění, takže jim ten uvařený komentář i přednes připadá výborný. Je to děsivý jak obrovské množství české populace dostanete na vařenou nudli, kterou vám všichni s tupou samozřejmostí sežerou.

plakát

Barokní srdce Evropy - Mistři (2020) (epizoda) 

V podstatě vše o dnešním díle jsem napsal už v komentáři k prvnímu dílu tohoto pořadu nazvaném Barokní šálení. Je smutné sledovat jak se Češi odmítají starat a pečovat o kulturní bohatství Italů a Němců, které tu zanechali. Většina těch barokních staveb, zejména sakrálních je neuvěřitelně zřízená, a nebýt F.M. Kaňky, tak se Češi v podstatě barokní kultury na našem území neůčastnili. Škréta si v sedmnáctém století jako malíř udělal taky trošku zářez, ale vedle množství skvělých světských a sakrálních staveb na našem území je mnohem férovější napsat, že čeští barokní tvůrci neexistují, a současníci, díla zahraničních barokních titánů nechávají na našem území napospas osudu. Smutný pohled na českou kulturní ignoranci trvající již tisíc let.XXXX FuListere, ty kokote - ti nečeští tvůrci tu byli proto, že Češi by ty stavby nikdy nepostavili!!! Neuměli to, ty idiote!!! Ne proto, že by se jim tu líbilo. To že jsou dnes tak zplundrovaný, tak za to můžou nekulturní hovada jako ty.👎🏿 Jen tak na okraj pro nevzdělané zmrdy zde v komentářích.😉

plakát

Jméno růže - Epizoda 2 (2019) (epizoda) 

Ten herec co hraje Adsona je poněkud herecké dřevo. Atmosféra, která je u film ze středověku zásadní, také nedosahuje té filmové s Connerym. Annaudův film má také lepší herce i výpravu, kameru zvuk i hudbu.... a to právě dělá tu atmosféru, která zde v seriálu není až tak dobrá.