Poslední recenze (467)
Příběhy ze Zeměmoří (2006)
Nádherná hudba, nádherná animace, Goro se fakt snaží, a jde jinou cestou než jeho otec, ale... Je to pro mě poněkud hůře uchopitelný film, který si podle mě není sám úplně jistý, čím chtěl doopravdy být. Poselstvím o hodnotě života a síle přátelství a víry v dobro? Možná. A taky je to jen možná poněkud surovější pohádka o boji mezi dobrem a zlem. Uděluji lepší tři hvězdičky.
Dopis pro Momo (2011)
Pohádka, která pro mě byla až moc pohádková, a měla i znatelně menší dosah. Jedná se o neghibliovskou ghibliovku, s příjemnou hudbou, animací, ale poměrně nezajímavými postavami a strašáky. Rozumím, co nám tím chtěl režisér sdělit, ale kvůli poněkud slabší výstavbě filmu jsem se nedokázal pořádně ponořit do tohoto příběhu. Ovšem chválím originální scénu během bouře se strašáky, kteří chránili Momo na cestě pro doktora. Tři hvězdičky.
Neúplatní (1987)
Slušná gangsterka, solidní herecké výkony nejenom Costnera, ale i Garcii a Conneryho, o De Nirovi ani nemluvě. Ale nemohu si pomoci, je to na hodně místech nedotažené a má to hluchá místa, kdy si divák musí sám spoustu domyslet a spojit si sám věci dohromady, což může u spoustu z nich akorát vyvolat zmatek. Hudba mě bohužel taky moc neoslovila, a byla častokrát hodně mimo, a kazila některé velmi dobré scény. Možná jsem až moc přísný, možná taky ne. Ale na víc jak na tři to bohužel nevidím. Místy mi ani nedávalo chování postav moc logiku a smysl některých rozhodnutí mi zůstal bohužel skryt.