Poslední recenze (13)
Halo - Halo (2024) (epizoda)
dobrý, trochu zmatený, lepší byla první série, uvidíme co třetí série.....
Anihilace (2018)
hodně dobrý a k zamyšlení. Že by zrození dalších reptiliánů? nebo Plejáďani ? Muzika za 5 hv. zpracování za 4hv. Natálie jako vždy za 5.
Top Gun: Maverick (2022)
od jistý doby jsem alergický na americkou nadřazenost a touhu ovládat celý svět, ale ty čtyři hvězdy jsem dal za scény z kokpitu a opravdu dobrý letecký záběry. Děj jinak o ničem, ale výborná kamera i střih a Cruis sice už ta nostalgie je z něho cítit, ale Tomík se pořád drží. Myslím, že v tomto případě děj ani nebyl důležitý......