Recenze (14)
Malý Sheldon (2017) (seriál)
Seriál se mi relativně líbí, má dost dílů a dobré herce.
Tenki no ko (2019)
Opět velice povedené anime.
Aquaman (2018)
Dle mého názoru velice nepovedený film ve všech možných aspektech...
5 centimetrů za sekundu (2007)
Jedná se o velice povedené anime od skvělého režiséra
Konečně doma (2015)
Celkem dobrý film, příběh nebyl občas nejlepší ale musím uznat že byl vcelku povedený
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Na jeho dobu se jedna o velice povedené anime
Buchty a klobásy (2016)
Kam to lidstvo spěje..
Cross Road (2014)
Abych pravdu řekl, jsou lepší filmy od tohoto režiséra, nicméně i tento ušel
Dragon Ball (1986) (seriál)
Abych pravdu řekl je toto jedno z mých nejméně oblíbených anime. Hudba sice újde ale jinak celkové nejsem fanoušek
Cesta do fantazie (2001)
Opravdu povedené anime ve všech možných aspektech. Myslím si že tohle je jedno z pár anime které nespadlo a také neupadne v zapomenutí