Recenze (183)
Batman & Mr. Freeze: Supernula (1998)
Perfektní animák s Batmanem.
Batman (1992) (seriál)
Nejlepší animovaný seriál všech dob. Geniální zápletky, geniální hudba. Prostě Batman.
Batman vítězí (2004) (seriál)
Velmi, velmi slušný seriál o mladém Bruci Waynovi. Je to sice trochu dětské a kvalit TAS to nedosahuje, ale i tak slušný důvod, proč si ráno o víkendu přivstat.
Batman (1966) (seriál)
BAAAAAAAAAAAAAATTTTTTMMMMMMMMAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN
Batman budoucnosti (1999) (seriál)
Horší než TAS, ale stále slušné. Dobrý námět.
Vrtěti psem (1997)
Nejedná se sice o nic objevného, nicméně skvělé herecké výkony (Hoffman, De Niro, Heche, Harrelson), vynikající scénář ("srandy v politice" já rád) a dobře zvládnutá režie mi přikazuje, abych dal pět hvězdiček.
The Doors: Dance on Fire (1985)
Od tohoto filmu jsem si příliš nesliboval ( Dveře zas tak nemiluju), ale příjemně mě překvapil.
Taxikář (1976)
Are you talking to me?
Pahorek (1965)
Jeden z nejlepších Lumetových filmů- mistrovské dílo.
Mozek za miliardu dolarů (1967)
Nejslabší z původní série- nový kabát, který sérii oblékl režisér Ken Russell se mi nelíbí a jsem nucen souhlasit s druhouvetou- je to fantasmagorie. Každopádně, Caine je skvělý jako ostatně všude, takže mě ty dvě hodiny u tohoto filmu strávené ani tak nemrzí.