Recenze (183)
Dogma (1999)
Ano, Clerks to nejsou, ale i tak skvělý film a důkaz, že Kevin Smith prostě umí.
Donnie Darko (2001)
Úžasný snímek, kde mě Jake Gyllenhaal definitivně přsvědčil, že umí hrát.
Telefonní budka (2002)
Mistrovské dílo. Skvělé herecké výkony (Colin Farrel, ale i bez hlasu Kiefera Sutherlanda by byl film polovičný), skvělý námět, a úžasný scénář a atmosféra, která vás po celou dobu udrží v napětí. Film také není zbytečně dlouhý, protože tvůrci uznali, že to by bylo už příliš natahované. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů a nechápu, jak to mohl natočit stejný režisér jako Batmana a Robina......
Kancl (2001) (seriál)
Rozhodně jeden z nejvtipnějších britcomů posledních let. Skvělý Martin Freeman.
Smrtonosná past (1988)
Jeden z nejlepších akčňáků všech dob. A Rickmanův Hans je pro mě nejlepší záporák všech dob.
Kauza CIA (2006)
Robert "Areyoutalkingtome?"De Niro je sice skvělý herec, ale ne tak dobrý režisér, a tento film má spoustu hluchých míst. Díky zajímavému námětu a (jako vždy) výbornému výkonu Matta "KdejsemnechalAfflecka" Damona je to velmi kvalitní snímek. Jen ta Angelina "KamtenBraddalvoči" Jolie..... ale to je prostě averze.
Mafiáni (1990)
Scorsese je prostě king.
Transformers (2007)
Bay je kokot, ale tohle se mu povedlo......
Číslo 5 žije (1986)
Klasika. Kult mého dětství.
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Původně jsem chtěl u Miami a Ňů Jorku dát jednu * za znělku, ale to jsou díla skvělých The Who, nikoli dementních tvůrců toho strašidelně příšerného seriálu.