Recenze (43)
Legendy zločinu (2015)
Dle recenzí jsem čekal více. V celém filmu se v podstaně nic takového nedělo. O tom, jak to ti dva kluci budovali své imperium tam nebyla ani pasáž ( nějaké dvě schuzky). Viděl jsem zasazení do 60 let 20 století, těšil jsem se na gangsterku ale dostal jsem v podstatě ani nevím co ale byla to nuda.
Zelený rytíř (2021)
Tak tohle byl po dlouhé době film. u kterého jsem se nudil od začátku po koncové titulky. Dev Patel předváděl svoje trapné pohledy do nikam tak, jak v Milionáři z chatrče ( vážně na pest mezi oči, podle toho jsem ho i ve filmu poznal). Proč, jaký co má důvod, nic vysvětleno. Nejlepší na celém filmu je ten jeho popisek. Nevím, že by ve filmu čelil nějakým obrům, ano byli tam ale to bylo tak všechno. Prachy co vysolili za tenhle film měli raději dát charitě a to jsem proti nim.
Shorta (2020)
Ale jo. Celkem to stalo za to, až na ten za mě velice trapný konec.
Země nomádů (2020)
Nic co bych musel vidět. Prostě film o jiném způsobu života.
Nikdo (2021)
Ještě tam v popisu chybí komedie. Film který po 92minutách rádi zapomenete. Za mě pokud se vyloženě nudíte, tak si to pusťte. Bitka v autobuse stojí za to jinak o ničem. Hlavní hrdina nemastný, neslaný, přilnutí k postavám 0.
Joker (2019)
Skvěle. Hudba podbarvuje temnou atmosféru filmu a hlavní role woow. Nejsem fanoušek thrilleru atd ale toto byla vyloženě pecka
Staříci (2019)
Z počátku jsem se tedy dost nudil. Ale ke konci už to bylo zajímavé a proto za 3. Film neurazí ale bohužel ani nenadchne a ničím nezaujme.
Rambo: Poslední krev (2019)
Čekal jsem sra*ku a kupodivu mě to bavilo. Na Oskara to není ale na zabíti volného času proč ne. 3+
Blíženec (2019)
Ztráta času bohužel. Slabé 2 hvězdičky. Že chce tajný agent do důchodu ale oni ho...jj to už tu bylo....ale on ví na ně špínu a proto ho chcou....jj to už tu taky bylo. Prostě zbytečný film.
Nabarvené ptáče (2019)
Na film jsem se vyloženě těšil a asi proto nejsem z něho nějak moc unesen. To, že byla válka krutá všichni víme. Různé dokumenty jsou toho důkazem.... Příběh vyprávěn v tomto filmu je soubor křivd a válečných hnusů ale že bych si říkal woow to zase ne. Nevzalo mě to za srdce. Asi jsem kulturní barbar. Za 3