Recenze (51)
Souboj Titánů (2010)
Málo kterej film dokáže co tenhle. Vydržel jsem u něho cca 15 min. a pak ho raději vypl, než abych si zkazil zbytek dne.
Milionář z chatrče (2008)
výborný film, kterému nelze snad nic vytýkat
Černý pásek (2007)
Asi nejsem dost chytrý na ty filozofické výroky.
Red Rock West (1993)
Na tomhle filmu mi nesedlo pár maličkostí jako je scénář celého filmu.
Česká RAPublika (2008)
nechápu reakci uživatele "paascha" o co se snaží, mám tu pro tebe vzkaz, si leklá ryba a žereš to i s navijákem
ATL (2006)
All about the A
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Musim dát 5* sice je Ford už trochu vojetej, ale hraje pořád výtečně, jen ten jeho syn je trochu divnej a hraje trochu divně, ale i ten konec je takovej divnej, teď sem se rozhodl, že dám 4*, 5 si to nezaslouží
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
První díl byl hustě ujetej, ale ten druhej? Sakra ten byl víc než ujetej, byl tak hustej, že sem se nezastavil skoro se smíchem, hlavně mě dostalo, že skončili s prezidentem na brku, hustárna, husčí jak voda.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Cože? Tak tenhle film je opravdu hustej, sice sem to proklikal jen na bitky, ale ty sakra stály za to, pak sem se kouknul i na celej film a děj v pohodě, takovej průměrnej, ale na něj kašlu, tady de o akci a ta tam byla více než povedená 5*
Zběsilý útěk (2006)
Hrozná nuda a co ta scéna jak tam ta ženská zabije ty pedofili? Kdyby tam hrála v podtextu alespoň hudba, aby to nabralo na dramatičnosti, ale nic, je to chladný a ten hereckej výkon je příšernej, hned si režiséra zapíšu na black list a až od něj výjde zas náká blbost, budu vědět, nene, ztráta času, abych to dokoukal tak sem tu vypil půlku vodky, hrůza, sem znechucen