Recenze (630)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Čtyřka už vaří z vody. Rvačky střídaj střílečky a kromě toho už nemá film moc co nabídnout. Tenhle příběh je jak kolovrátek a už by bylo načase ho zastavit. 65%.
Fotbal za mřížemi (2001)
Hodně nedomrlá a nezábavná betaverze Trestný lavice. P.S. střihače bych nechal veřejně zbičovat. 35%.
Last Night (2010)
Pro mě nudnej a nezajímavej film. Nalákán obsazením jsem čekal a čekal. Při poslední reklamě jsem čekat přestal a šel spát. 35%.
Trojúhelník smutku (2022)
Těmhle satirám nějak nerozumím. Stejně jako K zemi hleď mi i tohle přišlo celkem trapný a mnou nepochopený. Asi už jsem starej a týhle posraný době přeplněný posranýma budiškničemama prezentujícíma na sítích i svoje hovno, stvořeníma, co si nedokážou vybrat mezi desítkama pohlaví čím vlastně budou a podělanýma genderovýma a rasovýma pravidlama, kdy už se dělaji i černý hobiti a Bondové absolutně přestávám rozumět. 45%.
Kdyby radši hořelo (2022)
Já moc rád českou tvorbu, ale ty tv filmy poslední dobou, z toho by se jeden posral... 40%.
Mé jméno je Nikdo (1973)
Boží atmosféra, výborná hudba, Hill s Fondou jakbysmet. Film jako takovej mě ale bohužel nijak zvlášť nezaujal. 65%.
Takoví normální zabijáci (1994)
Asi bych měl napsat, že jsem to nejspíš nepochopil, ale řeknu to jinak. To byla ale pěkná kokotina. 40%.
Nepolapitelní (2015)
Slibný téma bohužel špatně zrealizovaný. Rádoby akční kamera, nijaká hudba, podprůměrný dialogy. Partička amatérů bez propracovanějších plánů, takže jen slušná finálová honička rozhodla mezi dvěma a třema hvězdama. 50%.
Yellowstone (2018) (seriál)
Za mě jedna velká paráda, kterou jsem sjel komplet za tejden a hned poslal do top desítky. Nemá smysl vypisovat superlativa, protože to má všechno, co potřebuju a nic, co by mě sralo. 92%.
1883 (2021) (seriál)
1883 je velkej návrat ke starý formě westernu, kterou jsem si už jako dítě naprosto zidealizoval. Audiovizuální pecka provázená silně emocionálníma Elsynýma komentářema s jednoduchým dějem v dnešní době nesmírně potěší a i přes častou surovost náležitě pohladí po duši. Posledních pár dílů mě ale bohužel právě Elsina postava začala trochu vadit, kdy se ve svých sedmnácti a po dvou rychlokvaškových vztazích začala chovat jako by sežrala Šalamounovo hovno a o životě ví všechno.(To ale z kvalitou seriálu nemá nic společnýho, je to jen můj subjektivní pocit). Taky se ke konci skoro už jen mluví a i jedna dějová i časová linka začne bejt lehce fadní, takže si i přes absolutní nadšení z první poloviny seriálu uvědomuju, že Yellowstone je pro mě pořád o něco zajímavější. 88%