Recenze (1 643)
5 proti 5 (2007) (pořad)
prakticky stejný pořad jako u nás, ale moderátor se zdá být mnohem schopnější a komerce z toho tolik nečiší... 50%
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
mazecky hustodémonskynejkrutější seriál !!! (pomiňme pokémony, teledebilíz a podobné masochistické záležitosti) 30%
Pterodaktyl (2005)
už v první scéně se nedaleko od jícnu hory Ararat nachází malebná česká vesnička s kostelíčkem na kopci, kolem se to hemží českým komparzem a to všechno slibuje super nízkorozpočtovou podívanou z "turecko-arménského" pohraničí... (vtipné a zajímavé zároveň může být zjištění, že na území ČR byl opravdu nalezen roku 1880 exponát ptakoještěra druhu Ornithocheirus hlavatschi)... zeměpisně znalý scénárista zřejmě usnul při sledování indyho úplně našrot ve vaně guana, jinak nedovedu pochopit, kam přišel na tenhle nápad smíchat několik žánrů do archeobéčka jako hrom s archeotriky, které by se báli použít i tvůrci telenovel... bohužel ta stupidita přestane být po nějakém čase vtipná, člověka věčně tahá za uši, že pterodaktyl je pták (pomiňme fakt, že jeho vajíčka jsou jako u hadů kožovitá, nikoli tvrdá; hlavní jeho potravou byly ryby a korýši atd atd...), a už jen tipuje, koho miláškové sežerou tentokrát. děs, hnus, fuj. už nikdy se nebudu na film z TOP200 nejhorších snímků Databáze koukat střízlivej! 20%
Ženy v pokušení (2010)
nijak extra ohromující, přesto však šmrncovně svěží a vtipná dvouhodinka. hláškami okořeněný dobrý scénář, kvalitní obsazení, fajn hudba. škoda, že to nejlepší bylo vyplácáno do traileru, škoda, že se tvůrci nevyhnuli tradičně do očí bijícímu product placementu, škoda, že to občas někde zaskřípalo... ale co, bavil jsem se, a to je to hlavní. no jak je někde nějaká eLiška, nemůže to bejt špatný ;-) 80%
Garden of Proserpine, The (2004)
hmm... minuta začátečnického dramaťáku doprovázena ještě poněkud neumělou animací... pro zajímavost, slova básně jsou uvedena na YT pod videem... to je na celém snímečku bohužel asi to nejlepší. slabé. 20%
Papiroflexia (2007)
zajímavé, jak jeden autor dokáže vytvořit tolik snímků tolika různých (ne)kvalit... zde zase pěkná animace a vtipné zakomponování "klaksonové hudby" spolu s krásným ekoutopistickým poselstvím... jednoduchý, hezký. a připomnělo mi to, že se už od prison breaku chci naučit skládat origami... 70%
Demo Reel 2007 (2007)
narcistická reklama na sama sebe, absolutně žádná vypovídající hodnota. o ničem. 20%
Socks (2009)
to chce klid a ruce v teple, pane bóldwin... 20%
The Windmill Farmer (2010)
milá ekoagitka s hezkou hudbou a dobře provedenou animací i pointou. jakožto zastánce obnovitelných zdrojů energie nemůžu jít pod 70%.
The Last 3 Minutes (2010)
zajímavá ich-formovaná verze posledních myšlenek, než si pro nás přijde... nějak jsem si při tom vzpomněl na tu reklamu na vizoura, jak kdysi dávali... "až se Ti promítne Tvůj život, ať je na co koukat"... takže si jdu dát za toho pána panáka, ať zůstanem styloví... 70%