Poslední recenze (1 944)
Loki (2021) (seriál)
Po první epizodě jsem si říkla doslova a do písmene WTF... Celá myšlenka s agenturou TVA mě na první dobrou zaskočila a nezaujala. Nicméně s postupem času jsem se během dalších dílů do Lokiho zakoukal a mohu říct, že první série byla fakt super. Skvělý Owen Wilson, výborná dívčí verze Lokiho, spousta bizáru i dojemných momentů, První série Lokiho se povedla. Doufám, že druhá půjde v jejích stopách...
Avengers: Endgame (2019)
Endgame přináší závěr jedné filmové dekády, která ve světě kinematografie nemá obdoby. Završení příběhů spousty skvělých hrdinů bylo po finále Infinity War zahaleno do tajmeného hávu. První shlédnutí mě sice do kolen nesrazilo, ale napodruhé jsem si vše užil dokonale. Skvělou akci, inteligentní příběh, dojemný závěr a provázanost s předešlými filmy činí z Endgame důstojný závěr série. Kvality Infinity War či velkolepý úvod Irona Mana to sice stále nemá a především linka s objevem cestování časem mě stále mrzí, ale i tak si to jde pro slabších 5 hvězd...
Ant-Man a Wasp (2018)
Druhý Ant-Man pokračuje na vlně toho prvního. Jede svoji dětinskou linku s barevnou digibordelní mikroscénou, proloženou vcelku povedenými vtípky a místy i vydařenou akcí. Ruku na srdce - Ant-Man je z ústředních hrdinů asi ten méně populárnější a není se čemu divit. Paul Rudd prostě nemá charisma lepších hrdinů a Michael Pena to nemůže táhnout donekonečna. Abych jen nehanil, film má stále svoje kvality. Je doplněn o spoustu skvělých vedlejších postav, má vydařeného záporáka a baví i napodruhé. Otázka je, jestli to bude nadále stačit i v dalších pokračováních...