Recenze (10)
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Krásná hudba při úvodních titulcích.
Špinavý trik (2013)
Parádní rychlovýběr a první filmová projekce sledovaná s šunkovým popcornem v krabici, haha. Bavila jsem se výborně. Bradley s kudrlinkami sladkej, Christian správně drsnej, Jennifer úžasně mimo a Amy démonická. Musím vidět znovu... Konec mi totiž trochu unikl... :)
Pěna dní (2013)
Bizarre mais impressionnant...
Ticho na moři (2011)
Quoi dire...Touchant...
Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců (2013)
Milé překvapení! Škoda, že jsem nemohla vidět originál, francouzské vyprávění na začátku by bylo pomyslnou třešničkou na dortu. Ale i tak skvělý filmový zážitek s roztomilostí a vtipem sobě vlastním!
Vrásky z lásky (2012)
Pohladí na duši...
Dál než se zdálo (2010)
Viděno s dabingem. Možná by mi to v angličtině nepřipadalo tak prázdný. Ta hvězda je za občasné dobré vtipy, jinak teda radši doporučuji na sobotní večer, pokud jste unavení a chcete opravdu vypnout, jinak by se vám mohlo stát, že na to budete i pořádně koukat a dávat pozor :o)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Nuda...Třeba jsou ty knížky zábavnější, nevím. Hvězdička za roztomilého fauna Jamese McAvoye a přírodní scenerie.
Počátek (2010)
Po druhém zhlédnutí jsem ještě více žasla nad úžasnou představivostí pana režiséra. Originální motiv vtahující do děje, skvělé obsazení, perfektně sedící hudba... Zkrátka nezapomenutelný filmový zážitek.
Nevinné lži (2013) (seriál)
Až moc depresivní příběh, který mě neoslovil. Ale taková je většina tvorby Alice Nellis, tak by nás to nemělo překvapovat. Naproti tomu druhý díl byl skvělý, lehký a Kotkovo jméno v závěrečných titulkách mile překvapilo. Byly to sice dva úplně odlišné filmy, jenže srovnání se zkrátka neubráním, když je to cyklus, že. Lež má rozbité auto mě bavilo, vtipné dialogy (hlavně zpěváků-automechaniků :)) střídaly dobré scény, dostalo mě to jako už dlouho nic a navíc v neděli večer na České televizi. Schválně jaké budou další díly!