Recenze (339)
Casino Royale (2006)
V Montengeru nemaji asi kavarnu s nazvem Cerny kun, co? :))
Jak vycvičit draka (2010)
Vtipny animak, sice predvidatelny, ale co je, to jen pohadka. Krasne naanimovany pohyb draku. Velmi originalni draci, Vikingove. A hlavni drak Bezzubla vypada jako moje kocka :))
Clerks: The Lost Scene (2004)
Kultovni.
Poldové (2010)
Ja se pobavila :) Vtipne momenty, rychly dej, melo to spad. Popravde receno, od K. Smithe bych takovyto zanr necekala, ale za posledni roky me uz tolikrat prekvapil, ze je to jen dobre :)
Procitnutí v Garden State (2004)
Zacha jsem si oblila jiz ve Scrubs a nyni opet. Skvela Natalie Portman, ve spojeni se smutnym a blaznivym pribehem, to vse doplneno skvelym OST.
Počátek (2010)
Skvele promyslene, ale na druhé zhlédnutí to ve mě zanechalo dojem, že je tam dost mezer.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Videla jsem vsechny rady (az na Interns) a i kdyz ke konci nektere postavy byly uz predmenzovane, stale to melo stavu a stalo jsem se chtela na to dodivat az do konce. Dekuji tomuto serialu za velmi prijemne straveny cas.
Stefanie - nový začátek (1995) (seriál)
Neee, kazdy vikend...
MacGyver (1985) (seriál)
Jack O'Neal v akci... teda MacGyver >]
Chalupáři (1975) (seriál)
Misty velmi peprny humor >D