Recenze (194)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Skvelé....pokým sa jedná o prvú sériu...prepracovaný plán ktorý vždy nadobudol nejakú trhlinu, a veľmi zaujimavo sa vyvyjajúce postavy....skrátka dychberúca akcia....pokým neprišla druhá a tratia a úrovrň dole a dole...ale tak je to vždy, všetko pre peniaze!
Arabela (1980) (seriál)
Darmo raz, rozprávkový seriál môjho detstva na ktorý som sa vźdy nesmierne tešil :) herecká elita, zaujimavý príbeh, to je dôkaz že rozprávky dávnych rokov sa točili naozaj na úrovni :)
Antologie Beatles (1995) (seriál)
Beatles čoby moja najobľubenejšia skupina so skvelou porciou hudby a histórie! :))
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Tak rozhodne slabšie ako život Bryana, ale to vôbec neznamená, že rovnako šialené s množstvom absurdných scén...títo páni predbehli svoju dobu neopisatelným humorom, ktorý tu rozdávajú na všetky strany...pre mňa je najpamätnejšia scéna so zabijackým zajacom :D
Útěk do divočiny (2007)
Prvykrát som tento film videl minulé leto u nás v letnom kine a musím uznať, že to vtedy veľmi na mňa zapôsobilo. Chrisove stotožňovanie sa s falošnosťou, pokrytectvom k nielen rodine ale aj celému svetu mi pripomína rebelujúce ho Holdena z "Kto chytá v žite"...film je doplnení impozantnou hudbou čo pridáva na celkovej vysokej úrovni tohto skvelého filmu. bravo
Jurský park (1993)
skvelé efekty, výnimočný film :)
Čelisti (1975)
Bojím sa otvoreného mora a veľmi...
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Skvelá a originálna komédia doplňená skvelými hercami :)
Duchové Marsu (2001)
Toto natočil pán carpenter? nech sa drží radšej na zemi
Kurýr 2 (2005)
nieeeeeee......auto hovorí za všetko :(