Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Big Lebowski (1998)
Toľko hlodov a tak inteligentný humor, radí tento film medzi moju najobľunejšiu komédiu....najlepší film bratov Coenovcov...Jeff ako Dude a jeho maximálne salamistický prístup, Walter ako židovský odpadlík a geniálny Buscemi vytvorili výnimočné dielko....bowling rulezzz! :))
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
überfilm.....zlatá perla....proste jeden z najlepších filmov a ani neviem prečo....stupídny dej, stupídny ufóni, dialógy, ale i napriek tomu mi to dáva jedne z mojich najobľubenejších filmov...:) bude to asi tým že celý čas som sa neuveriteľne smial čo Jackson vymyslí a za jeho rolu Dereka to je proste famózne......Bad Taste je jednoznačne buď milovaný alebo zatracovaný film. A to čo dokázal klobúk dole.......pán režisér
Zelená míle (1999)
Jeden z najlepších filmov s mojim obľubeným T. Hanksom, kdke záverečná scéna je tak dojimavá že nedokáźem byť chladný voči Johnovi :) Darabont to vie s väzeniami...úžasné :)
Kmotr (1972)
Ten film si bez Branda neviem ani predstaviť....stačí ked zaznie jeho hlas a už som v siedmom nebi....úžasný film v skvelom tempe zakončení úžasné prevedenou mafianskou popravou...krása!
Zjizvená tvář (1983)
Takto toto sa len tak nevidí...prepracovaný scenár, celý film v obrovskom tempe ktoré sa len a len stupňuje s množstvom nezabudnutelných scén, pri ktorých idú až zimomriavky a všetko podtrhnuté najlepším hercom Al Pacinom, ktorý v tomto filme podľa mňa podáva najlepší výkon aký som zatiaľ u neho videl...načisto scvoknutý poslednú časť filmu, stále sfetovaný s jeho výkrikmi...film servíruje neskutočnú brutalitu, či už legendárna motorovka, ale prepracovanú hádku s Pfeiffer, keď bol vo vani, až po geniálny masaker na konci s tými nezabudnutelnými hláškami...toto je americký sen? World is yours!
Osvícení (1980)
Sledovať tenot film to je ako si vyhutnávať krásnu dovolenku na pláži pri mori a kochať sa všetkým navôkol...Nicholson je pán herec a jeho psychopatický výkon, len sa divím že to nebol oscar....dokonalá hudba, kamera, proste niet chybičky...snáď iba predloha, ale uznajme Kubrick to doviedol do dokonalosti :)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Epické dielo....niečo čo sa povaźovalo za nemožné natočiť Jackson dokázal.....a odkaz Tolkiena je plne vystihnutý touto úžasnou trilógiou, pre mňa najlepšou s kmotrom...