Poslední recenze (44)
Zkažená mládež (2007)
Asi jediný snímek, který jsem měl zatím možnost vidět z estonské produkce, se mi hodně líbil..Školní prostředí, šikana, ponižování, to zde bylo vyobrazeno více než dobře. A ty věci, kterými třída ty dva trápila, byly fakt hrozný, proto máte při dramatickém závěru s chlapci i soucit a pochopení. Nepochopil jsem ale chování zbytku třídy a také Kasparovu přítelkyni, jejich charaktery se mi zdály divné. Jinak skutečnost, že je film natočen podle skutečné události, mu dodává na působivosti a přimněje diváka k zamyšlení.
96 hodin (2008)
Liama Neesona mám rád a tenhle film rozhodně nepatří k těm, ve kterých by mě zklamal. Některé momenty jsou dechberoucí, děj vás pohltí a nepustí. Celkem změna oproti jiným akčním filmům je styl, jakým se hlavní hrdina zbavuje zloduchů, parádičky s brokovnicí střídá rychlost a efektivita. Akorát závěr filmu by mohl být více propracovaný. Přesto ale příjemný filmový zážitek..
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Šestý díl mě docela zklamal, oproti nabušeným předchozím dílům to pro mě bylo slabší. Je jasné, že film nemůže obsáhnout to co kniha, ale některý scény, které jsou v knižní předloze silně emotivní a vyhrocené, jakoby byly ve filmu odfláknuté..Z toho se prostě dalo vytěžit daleko víc, při závěru jsem čekal zuřivé bojové scény a krvedrásající finále, místo toho jsem se dočkal překvapivě vlažné podívané..