Recenze (491)
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Opravdu originální námět a provedení...a za Janu Brejchovou v negližé bych dal i 6*
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Nechápu přoč je to tady tak nízko hodnocený?...Normální seriál a že to má nádech komunismu, tak to přece není o tom.....v Americe zase byly filmy s nádeche nacionalismu a vlastně jsou pořád a to nikomu nevadí......
Starci na chmelu (1964)
tenhle film mě silně minul....mnohem lepší je Kdyby tisíc klarinetů
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Sice to není úplně povedený film, ale když to běží v televizi, tak se na něj mrknu....film trpí celkem nudným příběhem lidí, i když by neměl, že?....Arnie je taky trochu k pláči...
Noc v muzeu (2006)
Nemůžu nic dodat než to, že se mi to líbí...vím, že je to hodně klišé a nic jakoby novýho, ale pro mě je to dobrý odpočinkový film....
Dogma (1999)
nic moc, ale dalo se na to dívat....sice už nevím o čem to pořádně je, ale dívat se na to dalo...herecká dvojice Damon a Affleck je dobrá, Damon je velmki schopný herec, což se o Affleckovi vůbec nedá říct, ale spolu to trochu vyvyžují...jen Affleck nesmí hrát sám, to je pak úplně v háji...
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
dobrá komedie, který má místy super hlášky a nemístně hrajícího Afflecka...
Noc v Roxbury (1998)
Jen místy opravdu dobré....jinak to nestálo za nic....
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Další díl a stejně dobrý...skvělá stylizace, výborná choreografie a třešnička na dortu je tlustej parchant:-))...Nejlepší byl když se mazal tím žrádlem a říkal: "jsem tak sexy".-))))
Austin Powers - Goldmember (2002)
Stále výborné...na Austina, dr. Zloducha a tlustýho parchanta bych se mohl dívat pořád:-)))