Recenze (491)
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
50 % proste tak napul. Film totiz neni jednoznacne urceny a trochu se ztraci mezi styly frasky, komedie, grotesky a detektivky. Chtel bych videt Deppa v jine roli nez podivinu....Nejvic se mne libila Gwyneth, jeji postava byla skvela a hlavne byla fakt okouzlujici. Je velmi puvabna :)
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
dostal jsem přesně to, co jsem čekal. Rychlé, svižné a jedna hláška za druhou. Taky výborné momenty jako křoupání křupky na palubní desce:-D Je však pravda, že je to v celku bez emocí. Každopádně se těším na další díl....
Noc v muzeu: Tajemství hrobky (2014)
Bez zbytecnych prostoju zaverecny dil serie. Oddychovka na odpoledni cas, ktera neurazi a dokonce i trochu pouci. Vtip se selfie byl skvely a kdo ma iphone, ho urcite oceni ...za me velmi povedeny konec.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
a máme po Středozemi....nechci zmiňovat negativa, jelikož na konec se to nehodí. Vyzvihnu však to, co opravdu stálo za to. Vzdávám čest památce Thorina - Krále pod horou. Opravdu velmi dobře vykreselný a po právu vstoupí do legend. Příběh lásky v pozadí je dojemný a citlivě pojatý. Nástup Saurona byl velkolepý, nicméně Galadriel ukázala opět svou velkou moc. Je opravdu škoda, že je konec....
Na hraně zítřka (2014)
...jednoduše mně to bavilo...
Podezření nula (2004)
nevím no, možná dobrý, ale začátek byla nuda a spleť nějakých divných záběrů..možná by to bylo dobrý, kdyby mě to přestalo bavit a sledoval jsem to na půl oka a věnoval se jiným činnostem :-D
Hannibal (2013) (seriál)
Temne desive a vizualne vyborne psycho... Kdo v hlave vsak nema obrazy?;)...
Želvy Ninja (2014)
S kamosem jsme na to sli a oba si rikali, ze se toho bojime. Bylo to vsak odlechceny, vtipny, pribeh zrozeni byl dobrej a hlavne akce od zacatku do konce. Jak pro deti, tak i pro starsi. Ti co ale nevyrustali s Zelvama, tak nemusi byt uplne nadseni. Joooo a jsou hrube udelani pres kompl... Raffael hodne brutalni a to neni muj favorit (mozna jim bude :D Regulerne 4 hvezdy + 1 za to, ze jsou to TMNT
Mládeži nepřístupno (2013)
Opravdu si nepamatuji, kdy jsem se na film dival s otevrenou pusou, nevericne kroutil hlavou a perfektne se bavil. Takova nadsazka se jen tak nevidi a pribehy jsou faakt hooodne naslapany a regulerne zahrany. Kreslenej kocour proste nemel chybu, jako to co tam predvadel...jeste ted se smeju :D ... Chapu ale, ze tento snimek nemusi kazdymu sednout a muze velmi znechutit nebo pohorsit. Nicmene za me komedie (animak) roku :D
Strážci Galaxie (2014)
Ma to plno veci co je super a take plno veci, co neni super. Kazdopadne velmi dobre hlasky a zase hlasky. Nebudu dnes nejak negativni, protoze je to po delsi dobe odlechcena zabava a komiks. Tesim se na dalsi dil ;)