Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Temný rytíř (2008)
Nolanův majstrštyk. I po těch letech mi stále v uších zní „Why so serious?”. Strhující, mistrovsky natočená balada o chaosu. Nedostižné mistrovské dílo.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Počátek nejgeniálnějšího a nejznámnějšího příběhu celé kinematografie. Star Wars.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Nejlepší animovaný film za poslední léta. Paleta barev je neskutečná a tvůrci ji vydřeli až na dřeň. Sony si uvědomovalo, že bude muset přijít s originálním příběhem, který dopadl naprosto fenomenálně. Eastereggy na každém rohu, vyjímečná muzika (díky Post Malone!) a především revoluce komiksových filmů. Snad nejvěrohodnější podoba komiksům. Cameo již zesnulého Stana dostalo do kolen , přičemž slzy šlo dost težko zadržet. Jediný problém je, že pár postav (Kingpin , Tombstone a Škorpion) vypadají fakt otřesně a zasloužili by si lepší provedení. Ale i tak jde sakra o opuletní dílo, které se doufejme moc neunese úspěchem a sequel dopadne přinejmenším stejně. Rozhodně nejlepší zážitek z kina za rok 2018. 9,9/10.
Interstellar (2014)
Monumentální blockbuster, který převyšuje všechny ostatní. Snímek plný nádherného poselství, životní role Matthewa Mcconaugheyho a geniální příběh, kteří povznáší tohle mistrovské dílo do filmařským výšin. Film předchozí dekády.
Rocky IV (1985)
Nejlepší díl série. Motivující hudba, životní moudra a prokreslené postavy. To všechno tu je, a proto mám tu sérii tak rád. Zvláštně díky tomuto filmu mám rád i Creeda 2, který je skvělým epilogem souboje Drago vs Balboa.
Láska nebeská (2003)
Naprostá láska. Film, který mě přebíjí svou pozitivní energií a vibem Vánoc. Není to dokonalý film, ale…někdy jde zkrátka o to, jak film zapůsobí na srdce než na mysl :)