Recenze (16)
Kmotr (1972)
Nuda, nuda, šeď, šeď. Jednu hvězdu dávám za casting, druhou za kameru, ale po 45 minutách jsem to vypnul, bylo to trápení se.
Dr. House - Chyba (2006) (epizoda)
Jak flashbacky nemám rád, tak tady mě to fakt bavilo!
Dr. House - Láska bolí (2005) (epizoda)
“Budeme potřebovat záznamy všech těch odborníků..”
Dr. House - Mateřství (2004) (epizoda)
Tento díl byl opravdu silný a výborně natočený, určitě nedoporučuji sledovat, pokud se vám narodilo nebo má narodit dítě, je to opravdu náročné. Gregory se zde ukazuje s lidskou tváří. SPOILER!! Pro mě moc silný díl, možná taky z toho důvodu, že teď už moje 15měsíční dcera měla komplikace při porodu a já ji poprvé pořádně viděl až po probrečeném týdnu. Co se týká dílu, tak ten jsem od úmrtí miminka vlastně komplet probrečel (holt, když máte malé dítě, tak jste najednou náchylnější na cokoli)
Kancl (2005) (seriál)
Trapnost nad trapnost a snažit se lézt do vod britského humoru se nepovedlo! Vydržel jsem do 10. minuty 3. dílu.
Méďa 2 (2015)
Je to jízda od začátku až do konce! A prostě jen - kód 317! 😂