Poslední recenze (82)
Náklad 200 (2007)
Úplně se mi to vlastně nelíbilo, ale bylo to hodně drsný a přesný. A závěrečná "cojovka" mě taky dostala... "vremja jest i děněg nět i v gosti ne kuda pajti"... a co se stalo s tou připoutanou, znásilněnou obětí toho násosky, co zemřel v nedožitých 44 letech na cirhózu?
Život pro samouky (2023)
Báro, je tam nějaká postava podle mě (aspoň vzdáleně)? Ještě že jsem z tvýho života vyklouzl poměrně brzy!
Muž se zaječíma ušima (2020)
Vynikající film, nádherná bilance, Šulík dozrál jako kvalitní víno. Mám rád jeho první filmy, včetně Záhrady, pak trochu lavíroval, ale vždy byl víc než nadprůměr. A tahle "zaječina", díky Krobotovi, Kaiserovi a spol., a taky díky typický Šulíkově poetice, je skoro až bomba. Takový filmy se mají točit! Generační, metaforický, prožitý zevnitř! Tak trochu ztracený dílo v covidový době, a vedle Atlasu ptáků jedinečná záležitost! Jen houšť!