Poslední recenze (6)
Příliš hlučná samota (1994)
musím souhlasit s uživatelem eagle-eye, že jediné pěkné byla Markéta Hrubešová, heh. Hodně slabý odvar Hrabalovy předlohy.
Tajný deník Adriana Molea (1985) (seriál)
Taky jsem miloval Pandoru.
Mikrokosmos (1996)
Prostě fascinující!