Recenze (332)
Jedna ruka netleská (2003)
V době, kdy se tu točili filmu typu Samotáři, Horem pádem a právě Jedna ruka netleská (což je mega úchylnej název vzhledem k tomu, jak k ní film přijde lol) mi ještě teklo mlíko po bradě a vnímal jsem je jako takovou divno-produkci, s odstupem let musím uznat, že od přelomu tisíciletí tu nic lepšího nevzniklo. Konkrétně tady to je prosím pěkně FILM, tady opravdu někdo točil se snahou filmovat a kromě míchání ingrediencí jako super herectví (Trojan, Tříska, Dlouhý). dobrý komedic momenty a tu a tam hlubší odkaz (kterej se v jednodušší a pitomější hlavní lince snadno schová) je tu fakt prvotřídní KAMERA, dobrý záběry, střih - nevypadá to jak dneska každá na koleni upečená Ulice!!! Bylo vtipný taky vidět herecký začátky dnes výraznejch tváří jako Taclík, Novotný a Myšička. Určitě to mouchy má, ale jako celek je to na tuzemsko překvapivě silný, doporučuju si to po letech připomenout, budete příjemně překvapený!
Osada - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
lol slabota
Ranč - Tam, kde končíš, chtěl bych dojít (2020) (epizoda)
Poslední osma série (dle Netflixu, nvm proč tu je to vedeno jako čtvrtá) mi naštěstí ospravedlnila poslední půl rok s tímhle seriálem. Odpadly nelogicky z prdele vytaženy rádoby drama zvraty a trapnej humor (na Roostera si sice zvyknete, ale vlastně to byl kreten, Luke byl lepší náhrada a závěr s podpůrnou army skupinou měl sílu) na úkor klidnejsiho a lidskyho tempa, tak alespoň v závěru se tenhle projekt našel a opřel se do svejch silnejch stránek. Jen mi teda vysvětlete, z čeho hodlá Colt žít, když sentimentalne prodal cely stádo?
Road Trip (2000)
No jo, tohle byla naše puberta - tehdy bych dal určitě 4*, ale dnes dávám třetí jen z nostalgie, každopádně v rámci tohohle American Pie žánru/období určitě jedna z těch lepších.
Temná věž (2017)
Náznaky úplný skvělosti a superlativ, bohužel nezúročená, vždycky jakoby kousek chybí... Velkej potenciál, a zpracování vlastně pěkný, ale sympatická délka stopáže asi nedovede vměstnat šířku námětu - jdu hned na knížku, abych si mohl patřičně užít.
Až na krev (2007)
Kvalitně natočený a skvěle zahraný film o ošklivých lidech s ošklivými pohnutky, který jsem si ani napotřetí shlédnutí pořádně nepamatoval. Třeba už to bylo naposled konečně.
The Gift: The Journey of Johnny Cash (2019)
Super kousek, kterému se daří zachytit celou esenci Johnny Cashe. Nebyl to jen ten přepráškovanej J. Phoenix ve Walk The Line, byl to ten dokola se kající a znovu padající voják, z jehož upřímnýho hledání vzešla nesmrtelná muzika a obrovskej odkaz. Víra, lidství, omylnost, smutek, srdce, odvaha.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Neni to nekvalitní, ale ačkoliv se to snaží hrát na spoustu různejch strun, vychází z toho hlavně utahaná nuda.
Ďábel (2020)
Skoro 4*! Super dílo, parádní jižanská atmosféra, skvěle zahraný creepy pastoři.
Ronny Chieng: Asian Comedian Destroys America! (2019) (pořad)
Má to silný chvíle, ale jako celek spíš k průměru, hodně mi to kazily příliš temný, nihilistický, zlý místa bez ospravedlnění, prostě plain evil shit. To nechci, ranější Louie i další greats se tam taky dostávaj, ale něco ti za to dají a má to pointu, tohle byl zlej, přepracovanej, jedovatej, arogantní člověk. Nejhezčí moment byl slogan Texasu :)