Recenze (83)
Kyle XY (2006) (seriál)
Nesympaticky otravny retard...sorry.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Urcite by som nasiel chybicky, nedostatky, proste veci co mi vadili...ale aj napriek tomu nemozem dat inak ako 5*
Aha - dvaja v tom (2008) (pořad)
Bukmejker zo sovietskeho zvazu...ja sa na tom nahodou zabavam :)
Rallye smrti (2008)
Hodnu chvilu som rozmyslal ci sa zblaznili vsetci hodnotiaci alebo ja? Uplny nezmysel!
Transsibiřský expres (2008)
Mne sa to pacilo! Este keby sa postavy par krat nezachovali UPLNE iracionalne tak by to bolo dokonale...ale som mozno zaujaty tym ze podobnu cestu vlakom som zazil a brutalne sympatickou Kate Mara.
Siddhartha (1972)
To snad nie, toto si Hesse nezasluzil! Ved to je uplna katastrofa - milostna scena alebo scena s hadom uplny joke ako keby z dakej parodie...herci ako z beckoveho gayporna, vsetko strasne urychlene, proste ZLE! Precitajte si radsej genialnu knihu ale tento film je nezmysel. Skoda...
Kachní sezóna (2004)
Pekne natocene ale az na zaverecnych zopar scen nudna kravina...
Smoke (1995)
Pre mna nevieryhodne a nudne, nejako nechapem kde tam bol ten humor ktory divaci a kritici privitali. Ale vazenie dymu dakedy musim vyskusat...
Vymítač ďábla (1973)
Totalna pecka! Chcel by som to vidiet v roku 1973 (este som nezil) a pocut tam po prvy krat genialne Oldfieldove Tubular Bells (mam to uz napocuvane az az). Neviem si predstavit co by som vtedy robil, aj teraz som z toho vsetkeho riadne mimo. Horory teda moc nevyhladavam ale po tomto fantastickom zazitku mozno zacnem.
Medium Cool (1969)
Cital som McLuhana a myslim ze viem cca o co ide ale tento film ma nejak neuchvatil...skoda. Ale keby som to pozeral v roku 69 tak by som pravdepodobne par hviezdiciek pridal.