Poslední recenze (129)
Hartova válka (2002)
Tak naivní a hloupý válečný film jsem už dlouho neviděl...hlavně ta scéna s tím "kabaretem" v německém zajateckém táboře...
Nepřátelé (2017)
Moc dobrý film...herecké výkony jsou ohromující. Člověk si mimoděk uvědomí krutou pravdu, že zlo a nenávist zase jen budí další zlo a nenávist...a nic se tím nevyřeší.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Strhující podívaná, skvělé trio hlavních představitelů a úžasná muzika...jsem více než spokojený!