Recenze (1 311)
Kriminálka Anděl - Únos (2014) (epizoda)
První díl 4 série hraje hodně na vážnou notu, Taclík nezvykle v roli tvrďáka a řeší se tu únos kolegyně. No moc mě to nebavilo, včetně těch "vylepšení" (nová znělka, hudba, kamera, atd.). Další díly snad budou víc na pohodu.
Mimozemšťani z L.A. (1988)
Pokud už někdo napíše a natočí takovouhle taškařici tak nechápu, proč ve scénáři chybí byť jedna jediná scéna, ve které by se mohla hlavní hrdinka svlíknout. S ohledem na to, že v hlavní roli byla sličná Kathy Ireland, byla to bohužel jediná šance jak tenhle trapas zachránit.
L.A. Bounty (1989)
Na tomhle akčním béčku stojí za pozornost snad jen výborný Wings Hauser v roli záporáka..)) hodnocení 1,5*
Černý orel (1987)
Tak nějak takhle by mělo vypadat pořádné akční béčko..))
Meatballs: Na plný plyn (1992)
Pořád ještě docela zábavná oddechovka se spoustou pěkných holek. Jinak Corey Feldman tady vypadá už malinko "použitě".
Lov (1971)
Drsný nekompromisní western. Výborné charaktery postav. Nádhera.
Cherry 2000 (1987)
Pohodové akční sci-fi s romantickou zápletkou a s Melanie Griffith, které tahle drsnější poloha a rudé vlasy náramně sluší..))
Dante 01 (2008)
Hodnotím 1,5* hlavně za tu vcelku dobrou tísnivou atmosféru a speciální efekty, jinak se musím přiznat, že řadě věcí z toho filmu včetně pointy nerozumím.
V dobrém i zlém (1990)
Příjemně ztřeštěná romanticko-dobrodružná komedie s výbornou ústřední dvojicí Kim Cattrall, Robert Hays.
Paul McCartney: Spies Like Us (1985) (hudební videoklip)
Videoklip docela pobaví, ale jinak je tahle titulní píseň z komedie ŠPIÓNI JAKO MY nic moc.