Recenze (395)
Dva burani v Miami (2019)
Pobavilo a to byl účel. Správná blbina.
South Park: The Streaming Wars (2022) (TV film)
Nic moc, snad bude druhá část lepší.
Očista: Volební rok (2016)
Docela dobrej akčňák. S hororem nemá nic společného. Nenudil jsem se.
Skleněný (2019)
Škoda, čekal jsem od toho víc. Vyvolený se mně hodně líbil, Rozpolcený si extra nepamatuju. Toto vyprávění osudů hrdinů mě moc nebralo. 3*
Jedeme na teambuilding (2023)
Krásně jsem se zasmál. Měl jsem mírně popito a některé postavy jsou psané snad podle lidí u nás v práci, když jedeme utužovat kolektiv. Humor konečně jiný, než v českých komediích.
Velká čínská zeď (2016)
Průměrné akční fantasy z Číny udělané po americku. Nic víc, nic míň.
Úsměv (2022)
Chtělo by to míň keců a zbytečného děje a přidat více strašení. No prostě nic moc.
Wonka (2023)
Opravdu pěkná audiovizuální podívaná. Líbilo se malým dcerám i staršímu synovi. Dlouho jsem neviděl takto poutavý rodinný film.
Seveřan (2022)
Mám rád vikingy, mám rád severské prostředí, takže tento film měl u mě skoro vyhráno. Překvapil super příběhem a hlavní postavou. Opravdu super zážitek. Není to jen bezduchá řežba na meče.
Out of Darkness (2022)
Napínavý a zajímavý film o pralidech. Líbilo se mně to.