Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Matrix (1999)
Total Recall (1990)
Animatrix (2003)
Blade (1998)
Osobně si myslím, že se snad jedná o nejlepší zfilmovaný komix. Geniální kamera, perfektně volená kompozice, barvy, herci, scéna, hudba (DJ Krush je opravdový objev z Japonska a Mark Isham umí mistrně navodit atmosféru). Scénář sice klišé, ale v devadesátých (vlastně ani dnes) to nevadilo. Kultus maximus. Přiznávám, jedná se o jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Škoda, že toho kvůli Lize Norrington nechal. Měl opravdu talent.