Recenze (282)
Kočičí oko (1985)
1.poviedka-4*, 2.poviedka-5*, 3.poviedka to už prehnala ale nie zas toľko. Atmosférické, hravé, temné aj vtipné.
Former Cult Member Hears Music for the First Time (2020)
Začínalo to zaujímavo
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Moc urýchlené a bez hlbšej logiky. Niekedy až moc primitívne. Nie som veľký fanúšik animovaného DC univerza ale niektoré z filmov sú dosť dobré. Tento nie je jeden z nich.
Late Night with the Devil (2023)
Až na trocha prehnané finále to bol dosť dobrý horor. Nie som si istý či ten "found footage" formát bol dobré rozhodnutie, ale celkovo to malo skvelú Retro Late Night Horror atmosféru aj s peknými efektami. Pre mňa okamžitá kultovka na letné večery.
Strašidelný dům (2023)
Občas pretiahnuté za vlasy, ale inak dobrá rodinná horor/komédia, ktorá zabavila viac než som očakával. Takéto filmy už tak často nevznikajú. "Väčší Ghostbusters vibe než tie nove GB filmy"
Dalíland (2022)
Ničím výnimočný životopisný film, avšak predstavil mi viac tohto divného umelca a ako prežíval svoj život. No o jeho umení z toho nič nové nemám.
Přišla v noci (2023)
Réžia, kamera herečka všetko super, zaslúžia si tie ceny ale... Od druhej polovice filmu to už začína byť pomerne prehnané a vôbec tomu nepomáha nelogické myslenie a činy hlavných postáv. Od začiatku graduje napätie a hnev na matku, ale potom akoby to zakoplo o kameň a nevie kade. Byť v situácií toho syna by som volal políciu alebo niekoho dobil ale hentaká pixovina by ma nenapadla. Avšak stále to je jeden z tých filmov z česka-slovenska, ktorý ukazuje, že aj tu ešte stále vznikajú kvalitné a originálne filmy. Perfektná komédia ukazujúca klasické hádky v rodine no horor je moc silné slovo pre toto.
Hnus (1965)
Námet a nápady na jednotlivé hororové scény sú super ale chýba tomu niečo čo by diváka ťahalo od začiatku. Inak povedané: zapamätám si iba finále. Pritom atmosféra bola pomerne dobrá. Dobrý režisér by vedel spraviť veľmi dobrý remake.
Pod zemí (2014)
Toto tu okolo mňa krúžilo už dlhšiu dobu a keď som behom 1 týždňa videl 2och rožných ľudí, že to pozerajú, tak na ich odporučenia som konečne prikývol. A pre moje prekvapenie to nebolo až tak zle ako som čakal. Kamarát mi ukazoval pár jumpscareov, ktoré som hneď kritizoval no v celku to fungovalo fajn. Hlavne tam sú "strašidelné" scény, ktoré si divák aj zapamätá. Priemerný horor, ktorý by som odporúčal skupinke kamarátov na sobotu večer pri pive.
Králíček Sameťáček (2023)
Rovnako ako u The Boy, the Mole, the Fox and the Horse aj tu je silná stránka detský nevinný svet, ktorý aspoň vďaka týmto filmom viem dosiahnuť aj po toľkých rokoch.