Recenze (3 531)
Apollo 13 (1995)
Dobrý film s Tomem Hanksem, Kevinem Baconem a Ede Harrisem. Apollo 13 nemělo 13 v názvu jen tak. Měli opravdu smůlu, ale dopadlo to dobře. Super atmosféra. :) "Celá Země nemusí vědět, jak mi fungujou ledviny!" :D
EZO.TV (2009) (pořad)
Ale to je hnus! Jolanda a spol. Aspoň že to zachraňuje Vlastík Plamínek. "Jsem Vlastík Plamínek a hořím jako ohýnek!" :D
One Man Show (2008) (pořad)
Kazmův zábavný pořad na Streamu. Má tam celkem zajímavé hosty. V současné době se pořad posunul na úplně jinou úroveň... Díl se Šmajdou byl jeden z nej. "Šmajda počuvaj ma. Čo máš na seba najdrahšie?" :D
Zakázaná zóna (2010)
A kde jsou ty ufoni? Jako atmosféra dobrá, ale vidět tam není vůbec nic... Naštěstí se mu nová Godzilla povedlá víc. :)
Pusinky (2007)
Pokus o holčičí Snowbarďáky nebo Rafťáky se moc nepovedl. Moc mě to neoslovilo... Ani ty holky nejsou nějak zajímavé.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Zajímavý diskusní pořad Jana Krause převzala Prima. Na kvalitě to ovšem neztrácí a pořád si zve zajímavé hosty.
Alexander Veliký (2004)
Alexandr Veliký byl teplý. Ani Colin Farrell to nezachránil. Tohle se Oliveru Stoneovi moc nepovedlo. Měl sice velké plány dobýt celou Asii, ale to mu úplně nevyšlo. Nakonec umřel na tropickou nemoc. Jeho teplého parťáka hraje Jared Leto. A doplňuje to Angelina Jolie. :)
Agent bez minulosti (2002)
Kvalitní film Mattem Damonem. Kam de na něj hrabe James Bond. I s vymazanou pamětí a bez technických vymožeností dokáže dát svým protivníkům zabrat.
Muž se železnou maskou (1998)
Leonardo DiCaprio si tu střihnul dvojroli. Jinak to jsou trochu upravení Mušketýři. Ani hvězdné obsazení film bohužel nezachránilo...
Princ a pruďas (2011)
Trailer sliboval velkou dávku vtipů a srandy. Bohužel se mi jich od filmu moc nedostalo... Jako pár jich tam bylo, ale ne tolik, kolik bych čekal. Je tam i pár nechutností. Ani známí herci to nezachraňují, leda tak ladná Natalie Portman. :) "Suck the venom!" :D