Recenze (22)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Už prosím žádný další Ice Age...
Pán much (1990)
Verze z roku 1963 se mi líbila více.
Projekt X (2012)
Sice blbina, ale za to s parádním hudebním doprovodem! A kdo hodnotí jako odpad či *, tak tento film není určen pro takovéto diváky. Splnilo více než jsem očekával! A ten pes na trampolíně :D to je ta pátá hvězdička! Zkrátka jsem se bavil a poté se vrátil zpět do reality. Jelikož nehodlám podobnou párty sám pořádat, alespoň jsem si užil tento film...
Jak vyloupit spermabanku (2012)
Celkem pěkná komedie. Nebyl to sice žádný zázrak, ale svůj účel to splnilo :-)
Frankie Go Boom (2012)
Postava, kterou hrál Ron Perlman, totálně zabila celý film. Jinak by to nebylo až tak špatné.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Dvě ** za 3D v kině, jinak pěkná blbost.
Sněhurka (2012)
Hodnotím bez závěrečné scénky, protože ta totálně zabila celý film!
Po sexu (2007)
**** za scénku Nikky & Kat, ostatní ** až ***
La cara oculta (2011)
Španělský dirigent dostane nabídku práce v Kolumbii, kam se proto přestěhuje se svojí přítelkyní. Ta jej ovšem po určité době začne podezřívat z nevěry s jednou členkou orchestru. Poté mu nahraje vzkaz, že jej opouští, aby zjistila, jak se zachová. Zde však začne boj o její život...
Johnny English se vrací (2011)
Líbilo se mi to více než předchozí díl. Sice blbina, ale zasmál jsem se u toho a o to přece šlo :-)