Recenze (7)
The Haunting (2018) (seriál)
Nebýt toho konce, tak je to plný počet. Poslední epizoda, WTF, odpad.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
7/10. Moc americký, motivace postav chatrná, postavy ne moc uvěřitelné, humor žádný, ale jinak cajk, koukatelná věc.
Král psanec (2018)
Lepší než King
Majestic (2001)
Kýč
Finisterrae (2010)
Ještě nikdy mi žádný film nedal přes držku. Film tak divnej, že nevím jestli ho natočil naprostý génius nebo naprostý retard.
Pařba ve Vegas (2009)
Zde typický americký humor je pro debily bez vkusu. Peace bitches.
Drsný spasitel (2019)
Jako guilty pleasure 10/10. Jako filmové řemeslo 0/10. Ale na jednu stranu, málokterý film mě tak pobavil. Šel jsem do kina lehce pod vlivem a nehorázně si to užil. Za to dík. Jinak bych tvůrcům doporučil, ať dělají něco, na co mají talent. Vyšívání, háčkování, či sázení stromků... protože filmařina to rozhodně nebude.