Recenze (2 057)
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Výborný, nápaditý, vtipný, škoda, že to místní puritáni tlačej do šedejch čísel.
Čmuchalové - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Tohle budu rozdejchávat hodně dlouho.
Milli Vanilli (2023)
Dokument, který bude bavit každého, bez ohledu na znalost inkriminované hudební dvojice aneb povídání o čunících, kteří mohli před porážkou říct, že žili v žitě.
Vánoční příběh (2022)
Tak máme zase na rok pokoj od pokleslých vánočních komedií/pohádek z české provenience.
Fargo - The Paradox of Intermediate Transactions (2023) (epizoda)
Díky neuvěřitelně intenzivní závěrečné části lze snadno prominout předešlé dění, které k onomu vyvrcholení spěje malinko zdlouhavě.
Faraway Downs - Kapitola první: Půda (2023) (epizoda)
K prvnímu dílu mám vztah jako k Austrálii. Je to trochu zajímavý, spíš ale divný, vzdálený a nehodno dalšího zkoumání.
Obnovená krása (2023) (TV film)
Nedělá paní Oratorová náhodou hodinovou manželku?
Dobrodružství kriminalistiky - Stopa (1989) (epizoda)
Výbornej Rösner, v cizině by mu na základě týhle roli vytvořili vlastní detektivní seriál.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Scorsese bez fakování nemůže fungovat.
České rybí legendy - Hlavatka (2023) (epizoda)
Rybaření jde úplně mimo mě, ale tenhle seriál je můj TV top z celého týdne.