Recenze (620)
Temná píseň (2016)
Milfka usla, zbytek docela nuda
The Last Voyage of the Demeter (2023)
ani drakula nechce negerskou krev
Come True (2020)
Ta byla tak hnusna a nesympaticka, ze sem to v pulce smazal
Curse of Aurore (2020)
Dalsi amaterska ff močka.. nejhorsi je poslouchat to nesmyslny tlachani protagonistu. Duneni davajici tusit pritomnost ducha je vykradeny z Paranormal activity
The Hunt (2006)
Amaterskej bulšit.. a to rika clovek co je na tenhle typ filmu zatizenej a dokaze u nich primhourit oko. Pokud hledate neco podobnyho, co ma aspon atmosferu a je to asi tak 200x lepsi, tak sahnete po The Hunted 2013
Kostlivec (2023)
na hrane prumeru.. nechapu preklad Kostlivec
Halloween (2018)
Nuda obecna..to co sem celej film tusil se mi v zaveru potvrdilo - ze uz sem to asi pred 2 rokama videl a zapomel na to..
Mary (2019)
Zapletka dobra, moc filmu o morskych carodejnicich teda neznam, horrory z lodi jsou cool a navrch Oldman.. tak proc to byla kurva takovy suchy?
Oni přicházejí (2002)
Nekde kolem trictvrtin filmu uz sem chrapal az se trasly okna. Pak sem se vzbudil v zaveru, kterej sem uz dokoukal a jelikoz byl "spatnej" (pro me tradicne dobrej) tak davam dve, protoze to trochu zachranil
Relikvie (2020)
Koukatelny, atmosfera docela uchazejici, na konci klasicky zhovadeni. To chytli plisen z bytu?