Oblíbené seriály (10)
Byl jednou jeden... život (1987)
Byl jednou jeden dům (1974)
Cirkus Humberto (1988)
Skvělý seriál - Režisér Filip si dokázal najít skvělé představitele všech rolí. Vůbec tu není na škodu česko-německá produkce. Karel Svoboda se svou báječnou hudbou. A v roli vypraveče, který diváka provází celým seriál báječný Radovan Lukavský. Pro mě je toto snad nejepší seriál, co se kdy v naší televizi natočil.
F. L. Věk (1970)
Sňatky z rozumu (1968)
Bylo nás pět (1994)
Nemocnice na kraji města (1977)
Chalupáři (1975)
Jeden z nejlepších českých komediálních seriálů všech dob. Myslím, že ani za ta léta neztratil nic ze své vtipnosti.
Byli jednou dva písaři (1972)
Čarodějky (1998)
Celkem povedený seriál. Nejvíc se mi snad zamlouvá první polovina páté serie, kdy je Piper těhotná s malým Wayetem a má dobrý poznámky. Od šesté serie už to neni nic moc. U té poslední je už vidět, že tam šlo hlavně o peníze, už to neni tak zábavně jako na začátku.