Poslední recenze (17)
Love (2011)
Snaha o nový typ filmu, zajímavý a původní námět na zdejší poměry, pokulhávající scénář...na tři hvězdy, ale um hlavního hrdiny tomu jednu hvězdu ubral...
Takové milování (1962)
Tento film bych nazvala Realistickým s velkým R. Vynikající herecké výkony - jejich detailní posunky, skvělá režie. Tento film nepotřebuje fascinovat dějem - ale fascinuje tím, jak je minimalisticky a jemně vytvořen.
Avatar (2009)
Pět hvězdiček bych mu dala kvůli začátku. - Krásně nastíněná příroda, dva světy - Cameronův vlastní (má životní filozofie: stvoř vlastní svět a máš úspěch) a ten onen zlý. Jenže ten konec ala soupeření přírody s technikou, závěrečný dechberoucí souboj mezi padouchem a "vyléčeným" hrdinou ale ubral mou jednu hvězdičku. Do tohoto boje jen ladně ale dozpěvovala ta Jackova přeměna, jinak by tento souboj neměl pro mě cenu a odešla bych z kina...