Recenze (543)
Legie (2010)
Otázka vkusu.Sám som prekvapený, že sa mi to sakramentsky páčilo :)
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Spolu s Osirisom a Druhou Renesanciou jediné pozeraťeľné diely animatrixu, zvyšok nemá zmysel komentovať, egomasturbačné čarbanice, ktoré nemajú s matrixom absolútne nič spoločné.
Upír Nosferatu (1922)
Úžasný film...na svoju dobu, v dnešnej dobe neponúkne divákovi jednoducho nič.A z pózeriny nedám plné hodnotenie,ani priemerné a od odpadu to tiež nemá ďaleko(1 hviezda za naozaj šeredného Maxa Shrecka), dopozerané rychloposuvom a aj to som trpel.
Jak přicházejí sny (1998)
113 minútový sen ;)
Pokrevní bratři 2 (2009)
Výborny scenár, camea a hlášky...ktoré však nie všetci vedia podať tak aby vyzneli vtipne.Obsadť trošku lepších hercov, navýšiť rozpočet a mohol to byť film roka...ale aj tak chcem trojku!!!
Ils (2006)
Toto by človek fakt nevymyslel, darmo najlepšie a hlavne najdesivejšie scenáre píśe sám život...a TheMaker tu ma fakt nechutný spoiler, takže radšej menej čítať a viac pozerať, pokazilo mi to minimálne tu jednu hviezdičku v hodnotení.
Podivní (2010)
Rated R!
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Hlavného hrdinu by som najradsej opľul...
Mazaní hoši (1998)
$8,00
Eurovision Song Contest 2010 (2010) (pořad)
PLAYBACK