Recenze (7)
Polski film (2012)
hudba MIDI LIDI
Snack Bar Budapešť (1988)
Jeden ze slabších kousků.Velmi nudný a nezáživný film s pochmurnou náladou.Erotiky je tu pramálo a děj skoro neubíhá.Hudbu tentokrát obstarává Zucherro a je to spíš ke škodě výsledku...
Vášnivá Lola (1998)
Nevím ,o co všem tady jde.Myslím ,že jde o standartní podívanou,jakou máme od Tinta všichni jeho fanoušci rádi. Dávám za 4 hvězdy,ale Miranda s Paprikou jsou přeci jen o třídu výš.
Černý anděl (2002)
Parádně natočený erotický filmeček ,jak to Tinto umí.Tentokrat jestě s krásnou hudbou Ennia Morriconeho.
Paprika (1991)
Parádni rajcovní filmeček s krasnou Deborah C.Jeden z nelepších erotických filmů ,který me vždy dostane. Bravo pane Tinto!!!
Voyeur (1994)
Jeden z prvních Tintových filmů,které jsem shlédl v kině.Byl jsem tenkrát naprosto vyřízený.Skvěle natočené a hlavní představitelka je opět nádherná kočka,což bývá od pana režísera osvěčeným artiklem.Skvělá odpočínková záležitost ,u které se nemusí přemýšlet a pořádně nabudí...
Miranda (1985)
Pěkně výpravně natočený erotický film se sexy ikonou 80.let Serenou Grandi.Jeden z mých nejoblíbenějsích filmů od Tinta Brasse.Učebnicový kousek jak natočit dráždivý biják se scénami(někdy docela ujetými),které utkví v paměti...