Recenze (71)
Torque: Ohnivá kola (2004)
Rychlé motorky, pěkné holky...a dál? Co takhle nějakej film, to by jmenovec Brankáře Bayernu München nedovedl? Ale když vezmu v úvahu, že je to jeho první film, tak přihmouřím obě oči a dávám 40%.
Policejní akademie (1984)
Přinesla sem něco co tu ještě nebylo, škoda že si to museli pokazit dalšími tolik nepovedenými díly.
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
To nejlepší z Madagaskaru v jednom "šotu". Sranda od začátku až do konce.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
I když ho Voskovec označil za komunistickou frašku, tak je to pořád film na který se s radostí znovu kouknu. Jan Werich je prostě klasa. PS: Hraběnka spí na nebesích
Lepší pozdě nežli později (2003)
Po shlédnutí tohoto filmu jsem rozhodně zklamaný nebyl, spíše naopak. Popsal bych ho : Romantika pozdějšího věku. Je vidět že Jask Nicholson umí zaválet i na stará kolena.
Starsky & Hutch (2004)
Není to úplná špička, ale sranda to rozhodně je. A když jsi vspomenu na scénu s drakem ve vezení, tak se směju do teď.
Casino Royale (2006)
Daniel Craig jako James Bond, proč ne? Však první bond (Sean Connery) byl taky blonďák. Určitě příjemná změna po stereotypním Piercu Brosmanovi, kterého jsem měl už po krk.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Druhý díl doby ledové zachraňuje pouze veverka s oříškem. A ta už taky není co bývala.
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
Sandra Bullock vyměnila autobus za loď a Keanu Revse za Jasona Partica....Hurá
Pátý element (1997)
Gary Oldman se snaží získat "pátý element" v podobě Milly Jovovich a Bruce Willis se mu to snaží překazit. Co by ste víc od filmu chtěli. A jako fanoušek sci-fi mi nezbívá nic jiného než plný počet hvězdiček.