Recenze (71)
Miliónový brouk (1980)
Už to není taková sranda jako společné filmy s Trencem Hillem, ale určitě jeden z těch lepších samostatných. PS: Ten malej černoušek je prostě skvělej
Sám doma 3 (1997)
Sám doma 1- kultovní film, Sám doma 2- trošku horší ale pořád špica, Sám doma a bohatý- nezdá se vám to trochu ohraný?? Sám doma 3- Taková to byla pěkná série a oni ji musí takhle zmršit. Bez Marva a Harryho to prostě není ono. To byli prostě "Morký banditi". PS: Pardon "Dlouhoprsťáci"
Asterix a Obelix (1999)
Oba dva hlavní herci jsou skvělý. Ovšem na celém filmu je nejslepší Gajus Bonus a jeho pokusy "zatknout" gali. U tohoto filmu jsem se opravdu bavil.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Tuhle paní bych na návštěvu nepozval. Kam příjde tam se stane nějaká vražda. Tento seriál bych nazval: Pohodička u oběda
Jméno růže (1986)
Od přečtení knihy uplynulo už řadu let, avšak mohu s klidem říct, že je to jedna z nejlépe zpracovaných knižních předloh. Když ještě vezmu v potaz rozsáhlost Ecovi knihy a všechny ty popisy...je sice pravda, že ve filmu není ani polovina toho co v knize, ale určitě toto zpracování patří mezi lepší kousky kinematografie.
Horákovi (2006) (seriál)
Jeden z mála českých seriálů, který mě zaujal a dokonce sem se i zasmál.
Notting Hill (1999)
Kdyby ten film nestál za nic, tak by si zasloužil plný počet hvězdiček za scénu z Grantovýho bytu, kdy jeho spolubylící v potápěčské výzbroji jí majonézu místo jogurtu.
Nekonečný příběh (1984)
Je to příběh mého mládí ve školce a pak ani ve škole sme se na nic jinýho nedívali (teda nic jinýho nebylo, kromě Flashe Gordona). PS: Falko LEŤ!!!!
Můj táta hrdina (1994)
Velice !!průměrný!! kousek (jako však všechny) z dílny Steveho Minera. Dvě ze tří hvězd jdou na konto mého oblíbence Gérarda Depardieu.
Krotitelé duchů II (1989)
Na jedničku sice nemá, ale pořád je to velice slušná pokoukaná. A když uvážím že všechny efekty jsou už skoro 20 let statrý, tak to musím před panem Peitmanem smeknout.