Recenze (978)
Reasonable Doubt (2014)
Ve všech ohledech průměrný thriller s lehce přehrávajícím Dominicem Cooperem.
Ona (2013)
Naprosto výborný nápad doplněný skvělým scénářem. Procítěný film plný očekávání, zaujetí, který stojí na fantastickém výkonu Joaqina Phoenixe a hlasu Scarlett Johansson.
Clint Eastwood (2010)
Zas*aný spoilery!
Zlodějka knih (2013)
Nádhernou hudbou doprovázený smutný a zároveň nezapomenutelně krásný film plný výborně napsaných postav, jež navíc hrajou skvělí herci.
Špinavý trik (2013)
Tady si někdo řekl, že čím více toho řekne každá postava, tím lépe. A ono ne...
V nitru Llewyna Davise (2013)
Příjemný filmeček, který zůstal za mým očekáváním. Doporučuji spíš Brooklyn Brothers.
Brooklyn Brothers (2011)
Příjemný malý filmeček. Zajímavá hudba i ústřední dvojice s krásným doplňkem.
Terapie - Série 2 (2013) (série)
Opět naprosto výborné, navíc mnohem přirozenější a uvěřitelnější než první řada. Nejvíce mne zaujal příběh Jiřího Ornesta, který je naprosto trefný a přesný.
Procitnutí (2012)
Zajímavé postavy, herci i prostředí. Horší je to ale se scénářem, který v polovině filmu neví, co si počít a jak se ještě pokusit překvapit. Ve výsledku je tak jasně čitelná zápletka zahnána do ubíjejícího stereotypu. Přesto jsem film rád dokoukal.
Po zániku Země (2013)
Film tak nudný, že to je otravnější než ten útrpně se tvářící malej Smith. Opravdu špatné