Recenze (94)
Zúčtování (2016)
Mam rad tento druh napatia, i ked viac menej predvidatelny dej, ale napinava jednohubka. Nieco ako Dexter, ktory namiesto hrania sa s krvinkami ma radsej pero a kalkulacku
John Wick (2014)
precitlively vrah so zmyslom pre spravodlivost a pomstu a s laskou pre zvierata
Malá smrt (2014)
Výborny film, mozno z kazdeho vztahu nieco vypichnute z realneho zivota. Krasne som sa odreagoval a pobavil, sucitil a zasmial sa. Zatial najlespei komedia na tuto temu pre mna. Inac aj u nas funguju ten skype support?
Ona (2013)
velmi depresivny film
Sezóna zabíjení (2013)
az romanticky film, cakal som homosexualnu scenu na konci
Pomsta mrtvého muže (2013)
nepocital ze penis mu zmeni jeho sialene plany...
Pád Bílého domu (2013)
stale som nepochopil pointu, preco tam nemohli nabehnut jednotky ked to obsadili a nechali ho v tom sameho sa prechadzat po streche pri oknach a pod?
Jedna mezi oči (2012)
I som sa zasmial, ale hlasky mu nikdy nesli a ani nepojdu
Mrtví a neklidní (2013)
Odhliadnuc od logiky, just don't be creepy, don't be creepy
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
k tejto akcnej komedii mi chybalo viac erotiky, a janicko a marienka neboli lovci-profesionali, ale totalne neschopni amateri, vsetko co len mohli pokazili, amaterizmus hrubeho zrna!