Recenze (80)
Kuky se vrací (2010)
Jelikož se po dlouhé době jedná o český film, který se mi líbil, přidávám jednu hvězdu k dobru. Jinak ****
Uneseni (2002) (seriál)
Nejvíce jsem si zamiloval postavu Dr. Cheta Wakemana.
Solaris (1972)
Dvě hvězdy a to jen pro to, že je mi trapné tak dobře hodnocenému filmu dát jednu. Kdyby měl film poloviční délku, dokážu si představit, že bych jednu hvězdu přidal.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Hvězdička dolů za 4. a 5. sérii, kde jde kvalita prudce dolů a zejména druhá polovina 5. série hraničí s nudou.
Zaklínač (2002) (seriál)
Kéž by se česká televize zmohla na seriál alespoň z poloviny tak koukatelný.
Smrt čeká všude (2008)
Jako dokument dobrý, ale chybí tomu nějaká zápletka, např. zápletka s Backhamem se mohla nějak dořešit. 70%, zaokrouhluji dolů, 4* dát nemůžu.
Vzhůru do oblak (2009)
Kdyby to bylo o polovinu kratší, ohodnotil bych nejspíš lépe.
Avatar (2009)
Poprvé nebylo poznat rozdíl mezi realitou a renderem, skoro bych se nedivil, kdyby tam ani nehrál jediný živý herec. Poprvé mi digitální tvorové přišli naprosto přirození a 3D, zejména v interiérech působilo úchvatně.
Star Trek (2009)
Sci-fi se zajímavou zápletkou. Kdybych znal seriál, myslím že bych dal 5*
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
70%