Recenze (80)
Nymfomanka, část I. (2013)
Tento film se mi líbil a to tak moc, že jsem uvažoval o pěti *, ale druhý díl mí to zkazil tak, že nemůžu dát více než 4.
Fair Play (2014)
60%
Francouzská spojka (1971)
70%
Vinaři (2014) (seriál)
Od 3. až 4. dílu mě to prostě baví, první dva díly byly opravdu zoufalé.
Do Říma s láskou (2012)
70%
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Po tom, jak krásně dokázal natočit LOTR mu tohle nemůžu odpustit. Přišlo mi to, že Jackson natočil parodii svého vlastního filmu.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nejvíce mi vadila zničená scéna hádanek ve tmě, které se vůbec neodehrávají ve tmě a naprosto tato scéna zrušila krásně temnou atmosféru čišící z knížky. Film je také zbytečně dlouhý - 70%
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Škoda, že v dnešní době Češi sci-fi prakticky netočí.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Pohádka to není špatná, ale strašně mi vadily ty ruské kostýmy v prostředí valašském. Proč nebyly použity valašské kostýmy, tomu nerozumím.
Urbanized (2011)
Stejně jako mcleod mě nejvíce zaujalo budování systému hromadné dopravy, který podle ukázky vypadal, že může opravdu dobře fungovat. Škoda druhé poloviny filmu, ta byla mnohem méně zajímavá než první.