Oblíbené filmy (10)
Osvícení (1980)
Najlepší horor ktorý som kedy v živote videl a moja srdcovka. Videl som ho viac ako je to normálne a nikdy ma neprestal a neprestane baviť.Chladná orchestrálna hudba a ťukot do kláves pisacieho stroja ma mrazí už len keď si na to spomeniem. Kubrick bol proste GÉNIUS.
Temný rytíř (2008)
Upír Nosferatu (1922)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Môj najobľúbenejší "Smith". Tento Opus Magnum sa dá užiť naplno jedine ak poznáte predchádzajúce Kevinove filmy, objavuje sa tu totiž veľa postáv zo starších filmov a plno narážok na ne, inak film funguje iba na polovicu. Čiže ako skvelá paródia na rozličné známe a aj menej známe filmy. Jay a mlčanlivý Bob proste nemajú konkurenciu v komediálnych dvojiciach. P.S. Už len čakám na film o ich superhero alter egu Bluntman and Chronic ale zatiaľ márne.