Poslední recenze (68)
Arctic: Ledové peklo (2018)
Pokiaľ tu niekto hovorí o realistickosti a uveriteľnosti tak by sa mal spamätať.... Nehovoriac o dogulíbijúcej podobnosti s klasikou The Snow Walker. Z kina som odchádzal s pocitom sklamania a strateného času. Slabé 3 hviezdičky
Hellboy: Královna krve (2019)
Nezaujíma ma, ako veľmi je to podobné komiksu... Nie som komiksový fanúšik, ale filmový. A tie dve hodiny boli jednoducho utrpenie... Nezáživné, nudné, béčkové a s detinským humorom. Celé to bolo akési nasilu. Herecké obsadenie snáď až na McShanea katastrofa. Najmä dívať sa na Sashu Lane mi ťahalo zvyšky viery v ľudstvo zo žíl. Prvé dve tretiny filmu by pokojne mohla natočiť aj Markíza. Len posledná tretina filmu to u mňa zachránila na jednu hviezdičku pred odadom....
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
Najlepšie sci-fi, ktoré ste nikdy nevideli ...