Recenze (43)
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Kosovo je srce Srbije!
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Přišlo mi to hrozně trapný. Jak třináctiletý fakani, co si oblíknou kalhoty obráceně. Snažilo se to bejt cool, moderní, zajímavý, jiný, swag. Ale bylo to úplně debilní a nudný.
My Brother the Islamist (2011)
Je to zároveň fascinující a neuvěřitelný. Ani potom, co jsem to dokoukal, pořád nechápu, jak se může obyčejnej etnickej Brit, kterej má milující rodinu, během pár měsíců změnit v člověka, kterej chce zničit zemi, ve který vyrostl a nechce vidět svou matku, protože nechodí zahalená. Rozhodně dokument, kterej bych doporučil všem bez výjimky.
Let (2012)
Začátek byl fakt mazec. Pilot si dá snídani šampiónů a pak pokračuje ve velkym stylu až do přistání. Tim ale bohužel film defakto končí. Zbytek je nuda a konec je úplnej vrchol trapnosti, za ten bych se nestyděl dát odpad.
Stahovák (2009) (pořad)
Kdyby to uváděl Marek Eben s Mírou Vladykou, tak by to bylo míň trapný a debilní.
Kruťárny (2011) (pořad)
Je to lepší než Stahovák a některý klipy sou v pohodě, i tak má ale tenhle formát svoje nepřekročitelný limity.
Intim Night (2012) (pořad)
Seschlá Heidi Janků oblečená jako německej transsexuál klábosí s Anife Vyskočilovou o prdění při sexu. Je to jako kdybys viděl jak pudl prcá vlčáka. Chvíli je to ujetym způsobem zajímavý, ale jen chvíli.
Spaní s rodinou (2014) (pořad)
Celou noc jste chlastali a potřebujete, aby šlo v TV něco dost debilního, abyste u toho nemuseli přemejslet. Tak to je ono.
Ona (2013)
Nebylo to ani sci-fi, ani romantický. Spíš mi to připadalo jako příběh čtyřletýho kluka, kterej se zamiloval do svýho plyšáka.
Masterchef Australia (2009) (pořad)
MasterChef US i MasterChef AU jsou oboje Culinary Show. S tím, že australská verze je víc Culinary a americká víc Show. U mě na plný čáře vyhrál MCH:AU, a to snad ve všech hlediscích. Až na Mattovy obleky teda.